FANDOM

Ámokfutó névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Ámokfutó (egyértelműsítő).
Ámokfutó - Runamuck in Marvel Comics
Runamuck

Runamuck

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Csatagépek
Rendeltetése: - Rohamosztagos
Első Megjelenés: -

"Az út a játszóterem, az autó a játékszerem."

Jellemzése: Szerkesztés

Amint a sávok közt cikázva, semmit és senkit sem kímélve Ámokfutó végigszáguld az autópályán, maga a megtestesült kárhozat, egy mechanikus dühöngő őrült. Bárki is kerül az útjába, letarolja, mint a hurrikán a fákat. Ámokfutó ezt fenemód élvezi; a félelemkeltés az egyik hobbija. Ám van még valami, aminek Ámokfutó nem tud ellenállni: a földi roncstemetők. Órák hosszat tudja bámulni a rozsdamarta öreg autókat. A maga furcsa módján Ámokfutó ugyanolyan jelentőséget tulajdonít az autó- temetőknek, mint az emberek a művészeti galériáknak. Csatagép-társa, Futkosó szerint e bizarr lelkület magyarázata csak az lehet, hogy annak idején "fölcseréltek néhány csipet az agymoduljában". Ámokfutó személyiségét látva nehéz lenne ezzel az állítással vitába szállni.

Képességei: Szerkesztés

Autó-üzemmódban Ámokfutó maximális sebessége 300 km/h, és hatósugara kb. 950 km. Öt másodperc alatt alakul át autóból robottá és viszont, Olyan hőlöveget hord, mely a molekulák kinetikus energiáit rendkívüli módon megsokszorozza. E fegyverrel eltalált ellenfelének legkisebb mozdulata is szörnyen megnöveli a molekulák közti súrlódást. Ennek következményeképpen az éghető tárgyak lángra gyúlnak; a fém olvadni kezd. A hatás öt percig is eltart.

Gyenge pontja: Szerkesztés

Ámokfutó meggondolatlan viselkedése gyakran azt eredményezi, hogy rosszkor vált alakot, ami megnöveli a sérülés veszélyét. Ezenkívül kisebb tériszonya is van; magyarán szólva fél a nagy magasságoktól.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki