FANDOM

Égető névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Égető (egyértelműsítő).
Hot Spot.jpg

Hot Spot

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Védőrobot,Kombiner
Rendeltetése: A Védőrobotok vezetője
Komponens: Defensor (G1)
Első Megjelenés: -

""Minél melegebb a helyzet, annál jobban szeretem." "

Jellemzése: Égető szeret ott lenni, ahol történik valami. Akár egy tüzet próbál eloltani, akár egy háborút megnyerni, amíg zajlanak körülötte az események, ő boldog. Könnyed ösztönösséggel küzd, amely háttérbe szorítja logikai áramköreinek gondosan megtervezett működését. Vezetése karizmatikus, lelkesítő: a többi Védőrobot akarva-akaratlanul engedelmeskedik parancsainak, bár időnként nehezen tudják követni megállás nélküli tempóját. Alapelve az, hogy életének minden pillanatában maximálisan működőképesnek kell lennie. Vagy ahogyan ő szereti mondogatni: "Aki berozsdásodik, annak ott van az ócskavastelep!"

Képességei: Tűzoltóautó üzemmódban Égető 90 mérföld/óra sebességre képes. Autonómiája 600 mérföld. Fecskendője óriási erejű vízsugarat lő ki mintegy 1200 láb távolságra (kb. 400 m). Robot üzemmódban hihetetlen erővel rendelkezik: 30 tonnát képes megmozgatni. Tűzágyújából 2000 Fahrenheit hőmérsékletű lövedékeket lő ki 1,5 mérföld távolságra. Különleges, vanádium-acél ötvözetű pajzsa 2800 Celsius-fokos hőmérséklettől is megvédi. Védőrobot társaival a Defensor nevű óriásrobotot alkotja.

Gyenge Pontja: Égető létrája időnként beakad, amikor ki akarja nyújtani. Tűzágyúja gyakran visszafelé sül el, nagy mennyiségű gyúlékony , folyadékot bocsátva ki. Egető maga nem károsodik ettől, de környezetében komoly tűzkárokat okozhat.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki