Fandom

Égihiúz (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Égihiúz névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Égihiúz (egyértelműsítő).
Légihiúz névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Légihiúz (egyértelműsítő).
Sky Lynx.jpg

Légihijúz üzemmódjai a Dream Wave által

Légihiuz - Sky Lynx Robot mode in Marvel Comics.jpg

Légihijúz puma-üzemmód a Marvel képregényben

Légihiuz - Sky Lynx Vehicle mode in Marvel Comics.jpg

Légihijúz alternatív-üzemmódjai a Marvel képregényben

Sky Lynx

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: Szakaszparancsnok
Első Megjelenés: -

"A nagy tettek ismétlést érdemelnek."

JellemzéseSzerkesztés

Légihiúz ezüstös acélteste a pillanat minden törtrészében kész a harcra. Energiától duzzad, s képtelen egy másodpercnél tovább nyugton maradni. Ha nincs jobb dolga, egyik üzemmódból a másikba vált, a tettek mezején viszont ösztönei vezérlik.

Macskaszerű kecsességgel mozog, bátran, félelem nélkül, kiszámíthatatlanul. A harci dicsőség mindennél kedvesebb előtte. Sok Autobot-társánál magasabbra tartja magát, nem csupán rangja miatt, de harci ereje folytán is. Ezt ki is mutatja: ritkán áll társaival egy szinten; vagy fölöttük röpköd, vagy valami magaslaton gubbasztva néz le rájuk; csak azért, hogy a többiek felnézzenek rá.

Puma-üzemmódban fáról fára, hegycsúcsról hegycsúcsra ugrik, nem a földön jár. Önteltsége néha bosszantja a többi Autobotot, főleg ha parancsokat is osztogat. Ám általában mégis csodálják őt sokszínűsége, ügyessége, hősiessége miatt. S a harcban végülis csak ez számít.

Képességei Szerkesztés

Űrkomp-üzemmódban Légihiúz bolygóközi utazásra képes. 20 000 km/h sebesség mellett 25000000 km távolságot tud megtenni.

Őslény-üzemmódban végsebessége csak 150 km/h és 2000 km-re jut el. Szájából tűzsugarat lövell ki és két kilométeres körzetben eltalálja a célt. Őslényként jobb a manőverezési képessége, így gyakran használja ezt a formát.

Pumaként kilométer hosszú ugrásokra képes, és rakétagyorsítói 10 km magasra röpítik így könnyedén támadja az Álca-repülőket. Minden üzemmódban nagy az ereje, s csupán a legnagyobb energiával rendelkező lövegek tudják útját állni.

Légihiúz túl sok üzemanyagot fogyaszt, főleg ha minden ok nélkül úton-útfélen más üzemmódba alakul.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

hivatkozás címe

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki