FANDOM

Égretörő névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Égretörő (egyértelműsítő).
Skywarp.jpg

Skywarp

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: - harcos
Első Megjelenés: -

"Akkor csapj le, ha alszik az ellenség."

Jellemzése: Égretörő mindig les- ből, ólálkodva támad. Kibertronon híres volt arról, hogy szinte a sem- miből tűnt elő, s hatalmas pusztítást vitt végbe egy békés autobot falu kellős közepén. Teleportációs képességét még álca-társain is kipróbálta, csak azért, hogy megtréfálja őket. Tréfáit áldozata értékeli a legkevésbé, mivel Égretörő humorérzéke nem éppen fejlett, sőt kissé bántó. Ezenkívül nem túl eszes, és Megatron felügyelete nélkül nem sok hasznát lehetne venni.

Képességei: Égretörő végsebessége kb. 2500 km/óra. De valójában teleportációs képessége teszi őt erőssé; 4 km-es körön belül bárhol képes megjeleníteni magát. Hőkereső rakétát és változtatható kaliberű gépfegyvert hord.

Gyenge Pontja: Minél nagyobb a teleportációs távolság, Égretörő annál kevésbé képes a megérkezés pontos helyét meghatározni. Ennek az lehet a következménye, hogy különböző tárgyakba csapódik bele. Mivel az ésszel hadilábon áll, nem mindig tudja elkerülni az ilyen baleseteket.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki