FANDOM

Észlelő névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Észlelő (egyértelműsítő).
Perceptor.jpg

Perceptor

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport:
Rendeltetése: - Tudós
Első Megjelenés: -

"Az alapigazságok az atomstruktúrában vannak."

Jellemzése: Észlelő számára a tudásvágy a legnagyobb hajtóerő. A Földön lenni számára fantasztikus élmény, hiszen minden pillanatban újabb és újabb felfedezéseket tesz. Élszlelő feladata tanulmányozni ~ annak a módját, hogy az Autobotok minél tökéletesebben alkalmazkodjanak a földi körülményekhez. Bár igencsak barátságos és jókedvű, a munkáján kívül legszívesebben egyedül van.

Képességei: Észlelő roppant okos. Adattároló kapacitás `aban közvetlenül Optimusz után következik. Noha minden tudományágban jártas, fő szakterületei a fémek ismerete, a molekuláris kémia, és az elektronika. Mikroszkóp üzemmódban két különleges képessége is van. 10000-szeres nagyításra képes, mint optikai mikroszkóp és több milliószorosra, mint elektromikroszkóp. Lencséi segítségével fénynyalábok kilövetésére is képes, amelyekkel 3200 km távolságra lyukat tud Ióni egy falba.

Gyenge Pontja: Ha ember lenne, Elszlelőt szórakozott professzornak csúfolnák, mert nemigen törődik mással, mint a munkájával. Időnként még azt is elfelejti, hogy háború van, és ezért gyakran megsérül. Ha bármi baj éri törhetetlen üveglencséit, könnyen magatehetetlenné válik.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki