FANDOM

Jellemzés Szerkesztés

Üstökös különleges egyéniséggel rendelkezik. A legravaszabb álca. Ő az egyetlen álca aki ésszel is rendelkezik és van bűntudata. Hatalom vágya semmihez sem fogható. Egyfolytában azon van hogy MEGATRONT odébb tegye a képből. De tudja hogy ezt nem mondhatja egyenesen a szemébe szép lassan a háta mögött intézkedik. Miután MEGATRON meg halt ő elmenekült a földről KIBERTRONRA és kétségbe esetségében próbálta az örök szikrát újra építeni ép kezdet megtisztulni a lelke de egyre több kudarctól egyre jobban csábította vissza magához a hatalom vágy. Ami ezután történt azt még nem lehet tudni.
Starscream0

Fegyverzet Szerkesztés

Üstökös páratlan harci erővel rendelkezik az álcák közül. Ő nem dühből harcol és romból. Ha nem mindent ésszel csinál legyen szó bármiről üstökös előtte mindig gondolkozik. Üstökös fegyverzete ugyan azok amiket JET üzem módban is használ tehát rendelkezik mindkét kezén egy gépágyúval ami 30 mm golyókat lő ki és rakétákkal ami még a legerősebb páncélt is át üti. Valamint az egyik kezén úgy nevezet wolfgang penge van ami még a legerősebb fémet is darabokra tépi. különleges drót izomzatának köszönhetően szó szerint a hang sebesség gyorsaságával tud lecsapni ellenfeleire. Ha sarokba szorítják olyan elszántan küzd amire csak nagyon kevesen képesek.
TF2LGNestSite4

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki