FANDOM

Tantrum

Tantrum
Rajzfilmben:
Filmben:
Francia/kanadai megjelenés:
Olasz megjelenés:
Japán megjelenés:

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Predakon
Rendeltetése: üzemanyag-ellátók
Komponens:

Első Megjelenés: -

"Engem a düh sarkall a fettre, nem az üzemanyag!"

Jellemzése: Őrjöngő akkor is a bru- tális erőt, a durva fenyegetést része- síti előnyben, mikor a szép szó, a jó- zan érvelés többet érne. Képes föl- dig rombolni egy egész házat, mi- kor csupán a kilincset kéne le- nyomnia. Elvezi, ha méregbe jöhet, s ilyenkor orrmoduljából gőzt fú ki, mint egy megvadult bika. Predakon társai szerint az üzemanyagel- látásra tervezett áramkörök a lu- dasak; emiatt képtelen néha Őr- jöngő a racionális cselekedetekre. Néhányan felajánlották, hogy ki- javítják a hibát, ám a puszta ötlet "vérrel" árasztotta el Őrjöngő "agyát", s ilyenkor dühének senki sem állhat ellen. "Az én fejemben senki sem turkál!" szokta mondo- gatni. Hogy levezesse megvadult energiáit, Orjöngő különböző épü- letek, házak, hidak lerombolásában éli ki magát. Ha elvégezte tettét, kissé megnyugszik.

Képességei: Bölény-üzemmódban Őrjöngő négy külső üzemanyag- tartályt hord, egyet-egyet mind a négy Iába fölött. Összesen 6000 liter üzemanyag fér el bennük. Mindkét szarva 20 000 volt áramot bocsát ki, s ez dührohamainak ide- jén akár társaira is végzetes lehet. Robot-üzemmódban katalizátor- karabélyt hord, és olyan vegy anyagot lövell, mely más fémmel elegyedve szörnyen veszélyes, maró ötvözetet hoz létre. Elektro- kardja is van, melynek segítségé- vel pókháló-szerű árammezőt hoz létre, melyen lehetetlen átjutni. Társaival együtt alkotja a Preda- king nevű óriásrobotot.

Gyenge Pontja: Őrjöngőt legin- kább az a veszély fenyegeti, hogy egyik üzemanyagtartálya találatot kap és felrobban. Kordában nem tartható természete pedig néha sok bajt okoz magának és társainak is.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki