FANDOM

Abominus.jpg
Abominus

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca

Alcsoport: Terrorkon
Rendeltetése: harcos
Komponens:

Első Megjelenés: -

"Káosz az egyetlen szövetségesem, a rombolás az egyetlen barátom."

Jellemzése Szerkesztés

A Terrorkonok külön egységekként is a brutalitás formái, de kombiner formájuk mindőjük jellemét egyesíti. Abominus a magja a féktelen dühnek, ami a galaxis legkegyetlenebb bestiáival teszi egyenértékűvé. Bárminek nekimegy, ami a szeme elé kerül. Egyedüli dolog, ami az intelligenciának szikrájára utal, hogy élvezi az általa végzett pusztítást.

Képességei Szerkesztés

Felmérhetetlen ereje és ellenállóképessége van, a legtöbb tüzérségi támadás hatástalan ellene. Hurr-Kurr bénító hangfegyverét használja, amikor nem a puszta kezével akar lerombolni valamit.

Fizikai gyengesége nincs, viszont unintelligens és lassú.

Története Szerkesztés

Sokkal jobban, mint a többi Álca kombiner, Abominus a végtelen harag megtestesítője. Nem igazán harcos, inkább egy állat, az őt alkotó Terrorkonok jellemének összessége. Parancsnokai képtelenek olyan egyszerű parancsokat adni neki, hogy azokat felfogja, így általában csak rámutatnak arra a pontra, amit el akarnak pusztítani. Az egyetlen, ami egy esztelen bestiától megkülönbözteti, hogy ő élvezi a rombolást.

Rajzfilm Szerkesztés

Hangja: Jim Gosa (US), Chikao Shiroyama (Japán)

Abominus egyszer elesett Computron vibrálásától.

Zone OVA és mangaSzerkesztés

Hangja: Yukimasa Kishino (Japán)

Fájl:AbominusZone1.jpg

(Abominust a Kilenc Nagy Démoni Tábornok egyikeként mutatták be. Itt a korábban elpusztult Fekete Zarak mellett szerepel. Violen Jygar természetfölötti eredetéből következtethető, hogy fel lett támasztva. Nincs sehol leírva, így az is lehet, hogy Violen Jygar egyszerűen felvette a Tábornokai közé a még élő Abominus-t.)

Amikor Violen Jygar az Álcák parancsnoka lett, első teendője a Kilenc Démon-Tábornok összeállítása volt. Abominus volt az első, aki kiválasztott Tábornokának, és új erőkkel és fegyverzettel szerelte fel. A Feminia bolygóra küldte, hogy Menasorral és a Hűbérúrral közösen elpusztítsa azt. A három Álca Démon-Tábornok elpusztította a bolygót, és közben majdnem Diadalszablyát is.

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Fájl:G1abominus toy.jpg
  • Abominus (1987)
Japán azonosító: D-84
Csak egyedileg forgalmaztak Terrorkonokat a legtöbb boltban. Az ajándékszett csak Japánban és Olaszországban került forgalomba.

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki