FANDOM

Agymosó - Mindwipe in Marvel Comics

Agymosó robot és alt módja a Marvel képregényben

Mindwipe

Agymosó a Dream Wave által

Mindwipe

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Álcafők
Rendeltetése: hipnotizőr
Komponens: Vorath
Első Megjelenés: -

"Pillantással ölni lehet."

Jellemzése Szerkesztés

Agymosó talán a legfurcsább, legérthetetlenebb teremtmény minden álca között. Amikor éppen nem harcol, halott társaival próbál kapcsolatba lépni elektromágneses úton. Azt reméli, hogy ily módon elkerülheti azokat a hibákat, melyeket amazok követtek el az autobotok elleni harcban, s melyek végzetesnek bizonyultak számukra.

Ezenkívül szívesen böngészi a földi televíziós adások jeleit; számos antennával, jelfogó mechanizmussal és más felszereléssel rendelkezik.Kedvenc műsora "A hónap szerencsétlensége".

Agymosó bio- mechanikai kötésben áll Vorath-tal, a Nebulos bolygó egy korábbi miniszterével.

Vorath-ot menesztették, mikor Galen, a Nagytanács tagja rájött, hogy illegális orvosi kísérleteket végez. Amikor az autobotok és az álcák a Nebulosra érkeztek, Vorath elérkezettnek látta az időt arra, hogy bosszút álljon. Mivel Galen az autobotok mellé állt, Vorath az álcákkal kötött szövetséget, s biomechanikai kötésbe lépett Agymosóval. Bár nem minden sikerült úgy, ahogy azt Vorath elképzelte, nagyon meg van elégedve új életével, az álca-fejmesteri címmel.

Képességei Szerkesztés

Denevér-üzemmódban Agymosó max. sebessége 1100 km/h és hatósugara 1800 km.

Szemei láthatatlan optikai sugarakat bocsátanak ki, melyek minden egyes mechanikai lény akaratát blokkolják. Más szóval, hipnotizálni képes az alakváltókat

Robotként gázágyút használ, mely megbénítja az autobotok ideghuzaljait, és 30 másodpercig mozdulni sem bírnak.

Kísérletei során, mikoris kapcsolatba próbál lépni a holt [Álca|álcákkal]], olyan transzba esik, hogy semmit sem észlel maga körül. Ez különösen sebezhetővé teszi ellenséges támadás során.

Hasonlóképpen sebezhető, mikor "A hónap szerencsétlensége" c. műsort nézi.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki