Fandom

Agytröszt (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Agytröszt - Brainstorm - Robot mode in Marvel Comics - 300x435.jpg

Agytröszt robot-üzemmód a Marvel képregényben

Agytröszt - Brainstorm - Jet mode in Marvel Comics.jpg

Agytröszt repülőgép-üzemmód a Marvel képregényben

Brainstorm (G1).jpg

Agytröszt a Dream Wave képregényben

Brainstorm
Rajzfilmben:
Filmben:
Francia/kanadai megjelenés:
Olasz megjelenés:
Japán megjelenés:

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Autodibot (Fejmesterek)
Rendeltetése: - Biomechanikai mérnök
Komponens: Arcana
Első Megjelenés: -

"A legkegyetlenebb zsarnok sem tiporhatja el a gondolat szabadságát."

Jellemzése Szerkesztés

Agytröszt fejében hihetetlen sebességgel kergetik egymást a gondolatok - egymást érik, olykor egymásba torlódnak, ilyenkor beszédje a környezete számára követhetetlenné válik.

Agya látszólagos nyugalmi állapotban is a tudatalatti áramköri szinteken lázasan dolgozik, innen Agytröszt kijelentései, amelyeket a legváratlanabb pillanatokban tesz, de amelyek minden alkalommal zseniálisan helytállóak.

A Kibertronon úgy érezte, hogy őt, aki nem harcos, csak tudós, nem becsülik meg kellőképpen. A Nebulos bolygón azonban végre megtalálta önmagát. Legjelentősebb tudományos eredménye: ő dolgozta ki az eljárást, amelynek során fej nélküli Autobotok és nebulosi emberlények kötéséből létrejönnek az Autodibotok ( - a Fejmesterek (a szerk. ).

A titokzatos és zseniális Arcana eredetileg orvosnak készült, ám ő ennél többre vágyott s így Nebulos ősi tudása felé fordult. A száműzött tudományok művelésével kihívta maga ellen a nebulosi orvosi kar ellenszenvét, ám ő a régi és az új tudást egyesítve létrehozta az Autodibot-eljárást. Arcana és Agytröszt így közös munkával megvalósította Maximus álmát az Autodibotokról. Az Autodibotok között Arcana a legidősebb és a legbölcsebb. Szinte lehetetlen hozzá közel férkőzni - elméjének működését még a vele kötésben álló Agytröszt sem képes igazából követni.

Képességei Szerkesztés

Repülőgép-üzemmódban két, szilárd üzemanyag meghajtású sugárhajtóműve segítségével több, mint 8 300 km/h sebességgel képes száguldani. Az orrész két oldalán egy-egy nagyenergiájú fotonlöketágyú helyezkedik el, amelyeket Agytröszt robot-üzemmódban is képes használni. Röpülési autonómiája: mintegy 14000 kilométer.

Agytröszt elméje esetenként oly sebesen működik, hogy az már az agyi áramkörökben is rövidzárlatot okoz, és ez időleges üzemkiesést eredményezhet.

Sugárhajtású üzemmódban hajtóművei könnyen túlhevülnek és a legrosszabb esetben tüzet fognak. Ennek ellenére egy kis szerencsével Agytröszt siklórepülésben mindig biztonságosan földet ér.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Háttérképek Szerkesztés

| Átszerkesztette és javította >> Rodimusz (rodimusz@vipmail.hu) |

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki