Fandom

Alfa Trion

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Alpha Trion.jpg

Alpha Trion, A3

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: - Kibertron őrzője
Első Megjelenés: -

"Egy nap, amikor mind egyek leszünk."

Jellemzése Szerkesztés

Sokak szerint csak mítosz, hogy Alpha Trion hiszi, ő egyike az első Transformereknek. Ősi optikai-szenzorai látták, amint Kibertron rémálomból paradicsommá válik majd vissza az évezredek menete során. Habár sosem szövetkezett egyik csoporttal sem a modern időkben, az Autobotok tisztelték legendás bölcsességéért és együttérzéséért.

Mindvégig a korszakokon ő volt a titkos őrző az Idősek Tanácsa mögött és az új vezérek megválasztója segítve, hogy mind a Kibertron mind a Mátrix biztonságban legyen. Elsősorban három Autobotot részesített ebben: Optimus fővezért, Ultra Magnus-t és Elita One-t, akivel egyfajta speciális kötelékben állt. Egy magányos Transformer, aki megértette az örökké változó alagutak útvesztő-szerű rendszerét, amik a Vector Sigma-hoz vezetnek.

Képességei Szerkesztés

Információk szerint átalakuló képessége idővel elveszett. Ő az egyetlen Transformer, aki ismeri a Mátrixot és a Vector Sigma-t. Adatbankjai rengeteg információt tartalmaznak Kibertron történelméről, mitológiájáról és tudományáról.

Alpha Trion nem egy erős jellem phszihikai és katonai értelemben, vagy nem akarja ennek jelét mutatni idős kora miatt. És elvesztette átalakuló képességét is.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Talán Alfa Trion elődje, esetleg újraformálódott változata Ultra Trion:

| Átszerkesztette és javította >> Rodimusz (rodimusz@vipmail.hu) |

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki