FANDOM

Big Daddy

Apafej a Dream Wave képregényben

Big Daddy

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Mikromester/Hot Rod Járőr
Rendeltetése: Járőrparancsnok

Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Bármikor, bárholl elintézzük az álcákat!"

Jellemzése Szerkesztés

Apafej azért kapta a Hot Rod Járőr parancsnoki posztját, mert ő annak a legkezelhetőbb tagja. Ő az egységben az egyetlen, aki összetudja kovácsolni a csapatot.

Ennek ellenére, a konzervatív Autobot értékrend szerint még mindíg lázadónak számít. Mikor nincs szolgálatban, a zabolátlan Hot Rod Járőrt könnyű összetéveszteni Álca huligánok zöldfülű bandájával, akik nemtörődöm módon, szórakozásból szaggatják szét az úttestet. Ez akkor változott meg, amikor Apafejt bízták meg egy küldetés vezetésével; ő volt az első, aki, mikor ártatlanok veszélybekerültek, reagált a vészhelyzetekre, és maximálisan elkötelezte magát, hogy legyőzze az Álcákat az Autobot ügy érdekében. De mikor a harc véget ér, őt is csak az érdekli, hogyan eresztheti ki a gőzt.

Képességei Szerkesztés

Apafej egy 16 hengeres Energon-meghajtású motorral rendelkezik, ami egy külső szívó szeleppel van felszerelve, mely a levegőben található részecskéket extra energiává alakítja. Apafej csúcssebessége egyenesen arányos a begyűjtött részecskék mennyiségével, így sebességének felső határa nem ismert.

Apafejnek nincsenek ismert gyengepontjai.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

| Átszerkesztette és javította >> Rodimusz (rodimusz@vipmail.hu) |

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki