Fandom

Arszi (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Arszi névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Arszi (egyértelműsítő).

Arszi - Arcee Robot mode in Marvel Comics.jpg

180px]Arszi robot-üzrmmód a Marvel képregényben

Arszi - Arcee Vehicle mode in Marvel Comics.jpg

180px]Arszi jármű-üzrmmód a Marvel képregényben]

Arcee.jpg

Arszi a Dream Wave által.

Arcee

Világ: Generation 1

Állampolgársága:
Alcsoport: Fejmester
Rendeltetése: - harcos

Komponens: -
Első Megjelenés: -

"A látszat mindíg csal."

Jellemzése Szerkesztés

arcee más. Valójában a többi Autobot is tanácstalan azzal kapcsolatban, arcee mitől is annyira más, amíg nem fordultak egy olyan öreg szakihoz, mint Kup, aki már a háborúk előtt is a világon volt.

arcee gyors észjárású és félelmetes a csatában, együttérző társaival, ugyanakkor könyörtelen ellenfeleivel. Ügyessége és kegyetlensége a csatában sokakat aggaszt, beleértve Rodimuszt is. Mégis, Rodimuszban, Szökkenőhöz hasonlóan nem múló érdeklődés alakult ki arcee iránt. Egyiküknek sem sikerült rájönni, mi ennek az oka. Kering azonban egy olyan szóbeszéd az Autobotok között, miszerint egykor több hozzá hasonló Alakváltó is létezett.

Képességei Szerkesztés

Arszi járatos a közelharcban. A jármű-üzemmódja több hárító fegyverrel van ellátva, mint amilyenek a repeszlövedékek és a keréktüskék. Robot-üzemmódban átlagos erővel bír, viszont gyors.

Nem tudni, hogy Arszinak lenne valamilyen gyengesége.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

IDW

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Transformers Energon rajzfilmben megjelenik mint Szélvész. A karakter tulajdonságai naggyából megegyeznek. Az Energonban szuper gyors motorrá alakul át.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki