FANDOM

Blörr névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Blörr (egyértelműsítő).
Blur - Blurr - Robot mode in Marvel Comics - 250x476.jpg

Blörr robot-üzemmód a Marvel képregényben

Blur - Blurr - Vehicle mode in Marvel Comics.jpg

Blörr jármű-üzemmód a Marvel képregényben

Blurr (G1).jpg

Blörr alakja a Dream Wave képregényben

Blurr, Wally
Rajzfilmben:
Filmben:
Francia/kanadai megjelenés:
Olasz megjelenés:
Japán megjelenés:

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Célmester
Rendeltetése: adathordozó
Komponens: Magastöltés (fegyvere)
Első Megjelenés: -

"Minél gyorsabb, annál jobb."

Jellemzése Szerkesztés

Blörr az egyik leg- gyorsabb autobot, nem csak mozgását illetőleg, (hanem beszédét tekintve is. Órákon át megállás nélkül jár a szája, illetve az audio-egysége, míg valaki rá nem szól, hogy hagyja abba.

Elsőrangú küldönc, hírvivő és adathordozó; oly gyorsan száguld egyik helyről a másikra, hogy szinte nem is látni, csak a suhanást hallani. Gyakran kell rászólni, hogy percenként ezer szónál többet ne mondjon, mert a robotkutya sem érti meg. Blörrr... csak ennyit hallani, (s a nevét is innen kapta).

Képtelen nyugodni, állandó felfokozott idegállapotban él, mintha valami kibertroni versenyparipa lenne (bár ilyen nincs). Mindazonáltal bátor, hűséges, s minden feladatot elvégez, tekintet nélkül a veszélyre.

Képességei Szerkesztés

Robot-üzemmód- ban elektro-lézerfegyvert hord, mely felcseréli az ellenfél mikroáramköreinek polaritását, s harcképtelenné teszi az illetőt. Emberi formáját is a sebességre tervezték, kecsesebb, mint sok más autobot. Jármű-üzemmódban leginkább egy űrközi versenyautóra hasonlít, mely pár másodperc leforgása alatt túllépi a hangsebességet, s pillanatok alatt célba ér.

Blörr hihetetlen sebességének ára a magas üzemanyagfogyasztás, amit persze többi társának kell megfizetni. Mivel képtelen hosszabb ideig nyugodtan egy helyben maradni, gyakran kerül olyan veszélyes és forró helyzetbe, mit egy higgadtabb Autobot könnyedén elkerülne.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Volt Cibertroni versenyző az illegális versenyek örökös győztese aki a polgárháború kitörésekor nem kívánt állást foglani, mindd addig míg saját élete nem került veszélybe.Majd később Optimus Fővezér útmutatásával az autobotok elsőszámú információs futára lett.

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki