Fandom

Blackjack

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Blackjack - Robot-jármű üzemmód.jpg

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Mikromester Sportautó Járőr
Rendeltetése: Járőrparancsnok
Első Megjelenés: -

"A győzelemhez vezető út Autobot roncsokkal van kikövezve!"

Jellemzése: Szerkesztés

Blackjack az egyetlen tagja a Sportautó Járőrnek, akinél az elkötelezettség és bátorság sikeresen ötvöződik. Sosem fogad olyasmire, amit nem tud megnyerni.

A többi csapattárs azért követi Blackjacket, mert tudják, hogy nem indúlnak anélkül bevetésre, hogy neki ne lenne túlélési terve: a legjobban úgy maradhatnak életben, ha követik Blackjack utasításait. A küldetések gyakran veszélyesek, mivel a Sportautó Járőr elsődleges feladata a megelőző támadás, utat törni, ahol a többi földi Álca csapat követheti őket.

Blackjack inkább cselszövő, mintsem harcos, de ennek a tulajdonságnak a segítségével dolgozza ki a legjobb terveket, így újra s újra sikerűl betörniük a legerősebben védett Autobot erődítményekbe., és vissza is tudnak térni onnan.

Képességei: Szerkesztés

Blackjack páratlan képességekkel rendelkezik a kockázatok és nyereségek kiszámításában. Párosítva azon képességével, mellyel kiismeri ellenfeleit, kiválló katonává és szerencsejátékossá teszik. Járműként 640km/órára képes felgyorsúlni, 1280 kilométeres hatótávolságon belül.

Robotként fizikai ereje átlagon felüli.

Nincs ismert gyenge pontja

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

I don't think Andrea shoots the Governor in the face. I could be wrong, but I don't rmbmeeer that part. I'm going to have to reread the comics. They're awesome. Yeah, if they compress that much into one season I will be pissed off. I think the comic might be better than the show. It's more in depth in the comics than on the show. I don't think Andrea shoots the Governor in the face. I could be wrong, but I don't rmbmeeer that part. I'm going to have to reread the comics. They're awesome. Yeah, if they compress that much into one season I will be pissed off. I think the comic might be better than the show. It's more in depth in the comics than on the show.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki