FANDOM

Bombshock

Világ: Generation 1

Állampolgársága:Álca
Alcsoport:Mikromester
Rendeltetése: Katonai Járőr:Járőrparancsnok
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Szerezd meg erővel, vagy másképp sosem szerzed meg"

Jellemzése: Bombasokk veterán harcos,aki régebb óta harcol,mintsem a legtöbb alakváltó működik.Egykor naív volt, de mostanra oly sok brutalitást látott, hogy már nem is hisz semmi másban.Bombasokk azután csatlakozott az Álcákhoz,hogy rájött, csak a legádázabb hadsereg nyerheti meg a háborút.A könyörtelen Bombasokk azért harcol olyan keményen, mert már minden mást elfeledett. A Katonai járőrök legképzettebb katonája és kiváló parancsnok, de tudja hogy titokban minden katonája a csapat irányítására törekszik.Ő pedig vállalja a kihívást.

Képességei: Tankként ágyújából sokkoló bombákat lő ki.Az első robbanás olyan erős,hogy még az azt követő sokk is bárkit súlyosan megsebesíthet vagy elpusztíthat a robbanás hatósugarán belül.Robotként erősen páncélozott és rendkívül erős.
Gyenge Pontja: Bombasokk annyira érzéketlen az erőszakra, hogy hajlamos a harci helyzetekben a kelleténél nagyobb sérüléseket okozni és elszenvedni is. Ebből kifolyólag sérüléseinek figyelmen kívül hagyása sokszor sodorja élet veszélyes helyzetbe.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki