FANDOM

Magyar neve Űrdongó.
Bumblebeeanimated.jpg

Bumblebee

Jellemzés Szerkesztés

Ő a gyerek a csapatban, ő a legfiatalabb és a legéretlenebb, tele van energiával amit ugrabugrálással akar levezetni. Teljesen megvan róla győződve hogy ő a leggyorsabb és a legjobb 4 keréken, hadar, néha bölcs és nagyon lelkes mindenben. Van egy szokása hogy mindenből többet akar mint amennyit elbír, legjobb barátja Ubulka és Sári. Szeret Trachea idegeire menni, nagyon gyorsan barátságot kötött Sárival és az emberekkel, sokszor tesz rossz fát a tűzre és ha valami rosszul sül el azt elengedi a füle mellet. Űrdongó nagyon érzékeny ha a magasságáról van szó.
BBcar2.jpg

Bee jármű üzemmód

Története Szerkesztés

Nagy álma volt hogy tagja legyen a Betatroni elit gárdának, felvették az autóbot kiképző táborba ahol megismerkedett Bővelkedel, nagyon sokat bántották űrdongót, Bulkhead megvédte az fiatal autobotot de elsőre nem akart Bulkhead barátja lenni. Később észre vette hogy van köztük egy "tégla" véletlenül mást buktatott le, az ártatlan Waspot aki ezért bosszút esküdőt ellene de mivel e-mellet rengeteg bajt kevert és a dolgok nem sikerültek olyan jól mint kellet, ezért kirúgták őt és Bulkheadet és elküldték őket űrhíd javítónak, ott megismerkedett a társaival. Optimusal, Ratchetel és később Prowlal.

Jóval később siekresen csatlakozott az elit gárdához.
Ep-025-097.png

Cybertronian mode Bee.

Fegyverzete Szerkesztés

Fegyvere egy áram gerjesztő amivel energia nyalábokat lő ki, képes vele lebénítani ellenfeleit. Volt egy kis gondja a használatával eleinte mert gondjai voltak a rendes célzással.
Bumblebee anim toy.jpg

Deluxe Bee.

Képességei Szerkesztés

Nagyon gyors, ezért nehéz őt utol érni.

Jármű üzemmód Szerkesztés

Egy sárga rendőr autóvá alakul át.

Játékfigura Szerkesztés

Főszereplőként sok figurát adtak (adnak) ki mellé.

  • Deluxe Bumblebee
  • Activators Bumblebee és ebből egy fehér újrafestés.
  • Bumper Batlers Bumblebee
  • MCdonalds Bumblebee
  • Elite Guard Bumblebee
  • Patrol Bumblebee
  • Classic/Universe Legends Bumblebee
  • Cyber Speed Bumblebee
  • Street Patrol Bumblebee
  • Sting Racer Bumblebee
  • Hydrodrive Bumblebee

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki