Fandom

Cápakon (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Cápakon névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Cápakon (egyértelműsítő).
Sharkticons.jpg

Sharkticon

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Quintesson
Rendeltetése: - Kivégző
Ismert példányok: Marcangoló
Első Megjelenés: -

"Minden préda."

Jellemzése: Masszív, gömbölyű, erőteljes felépítésű és látszólag eszetlen, a Sharkticonok a tökéletes gyilkoló gépek és eképpen ideális végrehajtói a Quintessonok itéleteinek. A Sharkticonok állkapcsai és fogai olyan erősek, hogy áttudnak harapni egy 6 col vastag titánium vasrudat 0.023 perc alatt. A tüskés farkuk még a legerősebb páncélzatot is össze tudja zúzni. De az igazi oka legyőzhetetlenségüknek a hatalmas számuk. Akár a piranhák, a Sharticonok is tömegesen támadják meg prédájukat és teljesen megfeledkezve a nekik okozott rettenetes veszteségeket. Egyetlen dolgot tudnak hogy kell csinálni, és ez pusztítás. Teljesítményük e funcióban tökéletes.

Képességei: -

Gyenge Pontja: Mivel intelligenciával hadi lábon állnak, rémisztő veszteségeket szendvednek mire egyáltalán ráeszmlnek mi is történt. Ez nem probléma amikor egyként néznek szembe az ellenséggel, de egy erős ellenséggel szemben, akik nagy romboló erővvel bírnak meggyengíthetik erejüket.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki