FANDOM

Célkereszt - Crosshairs in Marvel Comics.jpg

Célkereszt a Marvel képregényben

Crosshairs.jpg

Célkereszt a Dream Wave által

Crosshairs

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Célmesterek
Rendeltetése: Fegyverszakértő

Komponens: Pedáns
Első Megjelenés:

  • Képregény:
    • Generation1: #39
    • Headmasters #1

"Ne lőj, amíg nem látod a huzalokat a szemében!"

Jellemzése Szerkesztés

Célkereszt sokáig dolgozott Kibertronon, mint vezető fegyfegyverszakértő. Gyártotta, előállította és raktározta testvérei számára a legújabb és leghalálosabb fegyvereket. Ám egyre inkább elégedetlen volt saját magától, amint több és több álca került a roncstelepre, munkája borzalmas végeredményeként.

Úgy látta, jobb időtöltés is van annál, minthogy a halál eszközeit dobozolja. Felhagyott a fegyverkezési munkával, és csatlakozott a Maximus vezette autobot csoporthoz. Mikor Maximus lemondott a háborúskodásról, az elsők között értett egyet vele, leghangosabb támogatói között volt.

A nebulosi események azonban arra késztették az autobotokat, hogy újra felvegyék a harcot az álcák ellen, Célkereszt kedvetlenül velük tartott. Figyelembe véve meglévő ismereteit, Maximus fegyverszakértővé jelölte ki.

Aprólékos, óvatos - mondhatni túlzottan is, bár nem éppen boldog a munkája miatt. Nagyon figyelmesen, a korlátozott lehetőségeket kihasználva végzi feladatát. Nem szereti pazarolni a töltényt, nem lő, amíg nem teljesen biztos, hogy eltalálja a célt, másokat is erre bátorít.

Pedáns hulladék-újrahasznosító mérnök volt a Nebuloson. Foglalkozásából adódóan osztja bináris partnere, Célkereszt véleményét a hatékonyságról és a takarékosságról. Nagyon üzleties, szűkszavú, ami sértőnek tűnhet. De nagyon megbízható, ideális Célmester.

Képességei Szerkesztés

Pedáns képes átalakulni egy kettős rakétahajtású gránátvetővé, ami kevesebb mint 0,003 másodperc alatt megtalálja a célpontot, mégis általában Célkereszt dönti el, mikor tüzeljen.Kézben tartva vagy jármű üzemmódban rögzítve egyaránt használható.

Járműként Célkereszt maximális sebessége 260 km/h, autonómiája 1213 km. Rendkívül ellenálló felépítése lehetővé teszi a nehéz terepen való haladást.

Fegyver üzemmódban Pedáns gyakran szenved tengeribetegségtől és szédüléstől, ami a saját gránát tüze során belélegzett kipufogó gázok miat van. Ez jelentősen csökkenti a pontosságát.

Célkeresztet néha hatalmába keríti a harcmezőn látott őrült pusztítás felett érzett szomorúság és ez csökkenti hatékonyságát.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki