FANDOM

Csápölő - Tentakil in Marvel Comics.jpg

Csápölő robot- és polip-üzemmódja a Marvel képregényben

Tentakil.jpg

Csápölő robot- és polip-üzemmódja a Dream Wave által

Tentakil Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Vízikon, Kombiner
Rendeltetése: tengeralattjáró-romboló
Komponens:

Első Megjelenés: -

"Addig öleld ellenséged, amíg az lélegzik."

Jellemzése Szerkesztés

Senkit ne tévesszen meg a fenti idézet, Csápölő az egyik legbrutálisabb vízikon. Potenciális áldozatát a legmegnyerőbb barátsággal hálózza be, segítséget ajánl, sőt még a külsejét is melegen dicséri. Mikor a másik teljes bizalommal van iránta, Csápölő lecsap.

Egy pillanat alatt változik át barátsága kegyetlenséggé. Csápjainak cirógatása olyan szorítássá változik, melyből nem lehet szabadulni többé.

Mindezt perverz kéjjel teszi. Társa, Nautilátor szavai szerint: "Csápölő édes gyönyörrel szívja ki az üzemanyagot az ellenfél páncélja alól." Halehetősége van rá, meg is teszi.

Képességei Szerkesztés

Polip-üzemmódban úgy roppant össze egy tengeralattjárót, mint egy kólásdobozt. A csápjaiban található elektromágnesek tovább növelik erejét, és "satuszorításáról" messze földön híres. Csápjainak elektromos szenzorai minden gépi "lényben" rövidzárlatot okoznak. Visszavonuláskor fekete ragacsos anyagot választ ki, hogy támadóit visszatartsa. 50 000 voltos dupla villámágyúvá tud alakulni. Saját maga elektromos támadás ellen szigetelt, így ágyúját is tudja víz alatt használni.

Mind robotként, mind polipként két lézer-vezérelte "nyálka-ágyúval" rendelkezik, melyek ragadós, kocsonyás habot lövellnek ki. Vízikon társaival együtt alkotja a Piranyakon nevű óriásrobotot.

Elektromos vezetékeit néha váratlan rövidzárlat éri, és emiatt nem tud alakot váltani. Ez komoly gondot okoz, mikor a szárazföldön polipként reked, illetve mikor robot-aÍakban marad a vízben.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Marvel Comics continuitySzerkesztés

Devil's Due képregényekSzerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Generation 1Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Japán Scylla ugyanezt a modellt használja.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki