FANDOM

Pipes.jpg

Pipes

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: harcos
Első Megjelenés: -

"Ami az egyiknek öröm, a másiknak bánat."

Jellemzése: Csőtörőt egyszerűen lenyűgözi a földi mérnökök alkotó képzeletének minden megnyilvánulása. Csodálja még a legfeleslegesebb, értéktélen emberalkotta készülékekeket is, legyen az hajszárító háziállatoknak vagy kakukkos homokóra. Olyan erős az érdeklődése, hogy a Bárka egyik sarkában egy kis magánmúzeumot is berendezett a portyázásai során felfedezett mechanikai eszközökből.

Képességei: Teherautó üzemmódban Csőtörő 150 km/órás sebességet tud elérni, egy tankolással 600 kilométert tesz meg optimális körülmények között, és mintegy 60 tonnányi súlyt képes vontatni. Két hatalmas kipufogója robot üzemódban gázágyuként működik: a belőlük kilövelt korroziós hatású gáz tíz perc alatt kilyukaszt egy öt centiméter vastag acéllemezt. Csőtörő az egyik legerősebb Autobot.

Gyenge Pontja: Csőtörő számára a legnagyobb veszélyt éppen saját fegyvere jelenti: mivel igen kemény acélötvözetből készült, az átlagosnál gyorsabban rozsdásodik. Ezért tehát nagyon körültekintően, a légmozgást is figyelembe véve használja csak gázágyuját, nehogy véletlenül önmaga áldozatává váljon.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki