Fandom

Csapóajtó

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Grand Slam.jpg

Csapóajtó a Dream Wave által

Grand Slam

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Tudósítók
Rendeltetése: Hangi tudósító
Komponens: Csapótánc

Első Megjelenés: -

"A háború hangjaiból a történelem beszél."

Jellemzése Szerkesztés

Régen, Csapóajtó egyik olalt sem támogatta a háborúban, mely az Kibertront Autobotokra és Álcákra osztotta.

Régimódi tudósító volt, elkötelezetten őrízte újságírói tisztességét és pártatlanságát. Csapóajtó több, mint száz világ konfliktusairól tudósított, mindíg korrekten és elfogulatlanul küldte vissza híreit a Kibertronra.

Mikor az Autobot/Álca konfliktus kezdett felforrósodni, visszatért a Kibertronra, hogy tudósítson. az Álcák példátlan betekintést ajánlottak hadseregeükbe, mert abban reménykedtek, hogy kihasználhatják Csapóajtó megbecsült újságírói státuszát, hogy propagandával támogassák megítélésüket.

Mikor a higgadt és őszinte Csapóajtó ragaszkodott hozzá, hogy mindenről beszámoljon, beleértve az Álca atrocitásokról és háborús bűnökről szóló történeteket, az Álcák megkínozták és bebörtönözték.

Csapóajtót egy Autobot kommandós alakulat mentette ki, és végül az ártatlanok és a tehetetlenek iránti törődésükkel megnyerték ügyüknek. Azóta elkötelezte magát a háború komor valóságának rögzítése mellett, a csatát megelőző hátborzongató csöndről, azt követve a sebesültek rémisztő sikolyáig, és bízik abban, hogy ez figyelmeztetés lesz galaxisszerte az elkövetkezendő generációknak, a háború igazi áráról.

Képességei Szerkesztés

Csapóajtó tehetséges újságíró. Tank üzemmódban átlagon felüli erővel rendelkezik és két elhárító löveget visel, amik a srapnelektől az Alakváltókig mindent visszavernek. Képes továbbá füstfelhőt kibocsájtani. Csapóajtó 241 vorn hosszúságú hanganyagot tud rögzíteni és hozzáférhetővé tenni. Partnerével, Esőtánccal Csapótánccá egyesül.

Csapóajtó fegyverzete teljesen védelmi jellegű, így alkalmatlan a támadásra.

Makacs, és olykor nagy veszélynek teszi ki magát azért, hogy a sztori minden részletét feldolgozhassa.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki