FANDOM

Slamdance

Csapótánc a Dream Wave által

Slamdance

Világ: Generation 1

Állampolgársága:
Alcsoport: Tudósítók
Rendeltetése: Hírszerzés irányító
Komponens:

Első Megjelenés: -

"Az információ csak annyira lehet pontos, mint a lény aki beszerzi."

Jellemzése Szerkesztés

Csapóajtó és Esőtánc egyesített formáját úgy alakították ki, hogy ellensúlyozza a duó egyéni robot formáinak furcsaságait. Csapótánc személyisége két jellemző vonás keveréke; egyszerre hencegő és begyöpösödött, de ugyanakkor szakértője is az adatok és hírek gyűjtésének és rendszerezésének.

Csapótánc nagyon büszke a munkájára, de beképzeltségéből adódóan mindent személyesen akar bejelenteni; parancsnoki eligazítás közben képes felállni, hogy az üzenete "rendesen" rögzíthető legyen, saját maga által.

Megjegyzéseinek ellenére Csapótánc teljesen elkötelezett az Autobot ügy iránt, és keményen dolgozik, hogy információik biztosan helytállók és elfogulatlanok legyenek.

Képességei Szerkesztés

Csapótánc, Csapóajtó és Esőtánc egyesült formája. Rendkívül inteligens. Igen tehetséges újságíró, képes megszámlálhatatlan mennyiségű információs hullámot kiszűrni, hogy megállapítsa annak lényegi jelentését.

Különös érzéke van hozzá, hogy megkülönböztesse a hamis és helytelen információkat. Alkotórészeinek fegyvereivel rendelkezik, beleértve Csapóajtó teljes védelmi arzenálját, és Esőtánc proton rakétavetőit.

Csapótánc csak átlagos erővel bír, és nem különösen robosztus harcos.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki