FANDOM

Csatár névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Csatár (egyértelműsítő).

== Jellemzés ==asd

Csatár kicsit nagyképű, de nagyon ügyes gyors harcos. minden harca után mindig mond valami menő dumát hogy ő milyen jó meg stb... nem a legkomolyabb autobot de ez nem baj ha komoly harcra kerül sor ahol a társai élete múlik akkor a lehető legkomolyabb és úgy küzd ahogy még senki. kicsit nagy az egoja.néha önfejű ezért sokszor esik bajba ha társai nem lenének már rég halót lenne.
Tf2sideswipe

Fegyverzete Szerkesztés

Csatár fegyverei közt van gépágyú. de ezeket nem használja csatár jobban szereti kihasználni saját testi előnyét. csatár nagyon gyors hajlékony és rugékony. úgy szárnyal a levegőbe akár egy madár. csatár lábain az alt módja kerekei vannak ezzel gurul vagyis görkorcsolyázik. képes 400Km/h elérni így.csatár lába olyan mintha egy vissza verő rugó lenne. tele van rugókkal,húzzalokal arról nem beszélve hogy a lába 4 részből áll. ezért csatár jobban szereti a közelharcot. főfegyverei a kezén lévő pengék amik olyan élesek h akár a világ legkeményebb anyagát is átvágja velük. ezeket képes pörgetni,forgatni és ha úgy adódik el is dobja őket.
1239288320 08

Különleges képesség. Szerkesztés

Csatár egyéni sajátos testfelépítéssel rendelkezik.Amivel rajta kívül senki más nem rendelkezik. Csatár képes bármilyen mozdulatra.
1239288315 16

Jármű üzemmódja Szerkesztés

Csatár egy Chevrolet Corvette Concepté alakul át.
2009-chevrolet-corvette-sideswipe-concept
Corvette-vision-concept-aka-sideswipe-in-transformers-revenge-of-the-fallen9

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki