Fandom

Deltás (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Deltás névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Deltás (egyértelműsítő).

Deltás - Broadside in Marvel Comics.jpg

Deltás a Marvel képregényben

Broadside.jpg

Deltás a Dream Wave által

Broadside

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Tripla változó
Rendeltetése:Légi és tengeri feladatok ellátása
Első Megjelenés: -

"Legszívesebben a földön járok."

Jellemzése Szerkesztés

Deltás nem szívesen alakul át anyahajóvá vagy vadászgéppé, és ez érthető is. Vízen könnyen zavarba jönnek az áramkörei, és ez a tengeri betegséghez hasonló tüneteket okoz nála, de talán még jobban szenved a repüléstőt, ugyanis tériszonya van.

Nem is titkolja, hogy mennyire utálja ezeket a formákat. Harc közben azonban minderről megfeledkezik. Bátorságát minden Autobot elismeri. De azért nem bánnák, ha kicsit kevesebbet panaszkodna és morogna.

Képességei Szerkesztés

Anyahajóként a hossza 400 méter, így képes más autobotokat is szállítani. Ebben a formában könnyen sebezhető, ilyenkor utasaira számít, hogy megvédjék. Nukleáris meghajtású motorja 40 csomónyi sebességet tesz lehetővé, autonómiája 4000 km.

Sugármeghajtású vadászgépként erős elektromos teret képez maga körül, amely 2 km-es körzetben minden tárgyon 80.000 voltos kisülést eredményez. Csúcssebessége ebben az üzemmódban 2900 km/óra. Robotként plazmapisztollyal és egy vibráló szekercével van felfegyverezve.

A fentieken kívül még a rozsdától is tartania kell, ha két napnál hosszabb idót tölt sós vízben.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki