FANDOM

Raindance.jpg

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot

Alcsoport: Tudósítók
Rendeltetése: Képi tudósító
Komponens: Csapótánc
Első Megjelenés: -

"Minden kép egy történetet mesél"

Jellemzése Szerkesztés

Esőtánc egy feltünő és bőbeszédü Autobot, aki képriporteri helyzetét arra használja, hogy az Autobot/Álca háború intergalaktikus sztárjává válljon.

Folyamatosan bosszantja, hogy nem lehet ott a felvételeken, bármilyen sztoriról is tudósít. Társát, Csapóajtót igencsak zavarja, hogy Esőtáncból hiányzik a tárgyilagosság, és hogy szívesen beavatkozik a csatákba, melyekről tudósít, ugyanakkor az idősebb riporter szigorú újságírói etikája Esőtáncot irritálja.

Izgalomhajhász és öndicsőítő hajlamai ellenére Esőtánc elkötelezett dokumentarista, aki bármilyen kockázatot vállal, hogy egy eseményről a legjobb képeket készítse. Nagy dumás, humoros és népszerű, több ezer sztorit tud mesélni azokról a csatákról, amelyekről tudósított. Csapóajtó csak azt kívánja, hogy Esőtánc bár ne a sztárság eszközét látná a háborúban, hanem több tisztelettel kezelné azt.

Képességei Szerkesztés

Esőtánc átlagon felüli inteligenciával, valamint a fotózás és az operatörködés területén kivételes tehetséggel rendelkezik. Repülő üzemmódban rendkívül mozgékony és eléri a 480 km/órás sebességet, amit 240 kilóméteren át tud tartani. antigravitációs projektorai is vannak, amelyekkel lebegni is képes. Két proton levegő-levegő rakétával van felszerelve, melyek látszólag csak védekezésre alkalmasak. Egészen 24 vornnyi képanyagot képes rögzíteni. Csapóajtóval Csapótánccá kapcsolódik.

esőtánc repülő-üzemmódja hétköznapi körülmények között furcsán hat, továbbá igen gyenge.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki