FANDOM

Groundshaker.jpg

Földrengető a Dream Wave által

Groundshaker

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Mikromester

Rendeltetése: Harctéri parancsnok

Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Az élet kockázat nélkül, élet jutalom nélkül"

Jellemzése Szerkesztés

Nincs kétség afelől, hogy Földrengető bátor és elkötelezett Autobot és hűséges barát. Elszánt harcos, kinek harci képességei nem megkérdőjelezhetőek; azonban izgága természete és a parancsok sokszori semmibe vétele ellenszenvet vált ki Autobot társaiból. Hajlamos a más civilizációknál kutatott Álcák után loholni terepjáró-üzemmódban, és figyelmen kívül hagyni a környezetében lévő élőlényeket, épületeket. Mindezzel az autobotok fényét rontja más civilizációk szemében. Bár jószándék vezérli, ezzel a magatartással csak akaratlanul rémiszti a helyi lakosságot és megnehezíti, hogy az Autobotok megkülönböztessék magukat az Álca megszállóktól.

Képességei Szerkesztés

Földrengető átlagon felüli erővel és intelligenciával rendelkezik, elhivatott harctéri parancsnok és taktikus. Repülő üzemmódban ügyes és vakmerő, ugyancsak képzett földi és légi pilóta. Titánium páncélzatú kétéltű terepjárója röntgen lézerágyúval van felszerelve. Másodlagos fegyverei közé nagy fordulatszámú gépfegyverek és szónikus ágyúk tartoznak, melyek merázó hangtölteteket lőnek ki. A terepjáró harctéri parancsnoki állomás és helikopter leszállóvá tud alakulni, melynek radarrendszere a három kilóméterig terjedő Álca behatolásokat képes érzékelni.

Gyakran társainak kell kordában tartani kalandvágyó természetét. Gyorsaságát tekintve elég lomha, viszont ezeken kívül nem rendelkezik gyenge pontokkal.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki