FANDOM

Fejreccsentő - Skullcruncher in Marvel Comics

Fejreccsentő a Marvel képregényben

Skullcruncher

Fejreccsentő a Dream Wave által

Skullcruncher

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Álcafők
Rendeltetése: - mocsárharcos
Komponens: Grax
Első Megjelenés: -

"Az autobot olyan, mint a rossz benzin - gyenge és olajos."

Jellemzése Szerkesztés

Mint társa, Űrfarkas, Fejreccsentő is gyakran elárulja magát ellenségei előtt. Ám ő nem magában beszél, hanem fémfogait ropogtatja, ami úgy hangzik, mintha szörnyű körmeit húzná végig egy fémtáblán. Ez a szokása álca- társait is az őrületbe kergeti. Ezért senki sem akar társulni vele a csatában, ha tehetik, messze elkerülik. Ha elkap egy autobotot, élvezettel ropogtatja őket fémdarabokra (bár beval- lása szerint utálatos ízük van). Hogy ténylegesen megemészti- e áldozatait, vagy csupán kedvtelésből eszi meg őket, senki sem tudja. Erős és kemény harcos, ám rágószenvedélyének soha nem tud ellenállni. Gondolkodni nem szeret, és a legádázabb csata közben is egy szaftos autobot-falaton jár az esze. Partnere, Grax, gyáros Nebuloson, s azért társult Fejreccsentővel, hogy tönkretegye riválisait. Az alakváltó már nem volt olyan lelkes; egy nebulosi áldozat még szendvicsnek sem jó!

Képességei Szerkesztés

Robot-üzemmódban úgynevezett "demolekularizációs" löveget hord; mivel ezt a szót képtelen lenne kimondani, "puhító-puskának" hívja; segítségével ellenfele fémtestét gumiállagúvá teszi, s alligátor-üzemmódban könnyedén szétmorzsolja. Hüllőként még lassabb, mint robotként, s bár félelmetes, könnyű kitérni előle.

Fejreccsentő oly lomha, elméje oly lassú, hogy nem csupán kitérni gyerekjáték előle, de jó célpontot nyújt annak, ki bosszút akar állni rajta. Eddig csak vastag páncélzata tartotta egyben... és életben!

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki