FANDOM

Futkosó névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Futkosó (egyértelműsítő).
Runabout.jpg
Futkosó - Runabout Robot mode in Marvel Comics.jpg
Futkosó - Runabout Vehicle mode in Marvel Comics.jpg

Runabout

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Csatagépek
Rendeltetése: Rohamosztagos
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"A szép autóból lesz a legszebb roncs."

Jellemzése: Szerkesztés

Futkosó imádja, ha valami felrobban, minnél nagyobbat szól, annál jobban élvezi. Ha éppen nem valami autobot-üldözéssel van elfoglalva, gyakorlatképpen parkoló kocsikat röpít a levegőbe, vagy benzínkutakra vet szikrát. A feltörő tűzgolyó csalfa mosolyt csal a képére., Hatalmas energia hajtja, és úgy fél az unalomtól, hogy még akkor is talál magának tennivalót, ha valójában semmi dolga nincs. Csatagépként persze Futkosó épp elég lehetőséget kap arra, hogy sohasem csillapodó energiáit lekösse, és csupán csak amiatt aggódik, hogy mihez fog kezdeni, ha már fölrobbantott minden autobotot, minden autót és minden benzinkutat a földön. Félő, hogy ha ilyen ütemben dolgozik, két éven belül valami más hobbi után kell néznie. Feltéve persze, ha addig nem történik vele valami végzetes dolog.

Képességei: Szerkesztés

Autó-üzemmódban Futkosó kb. 300 km/h sebességre képes 900 km-es hatósugáron belül. Négy másodperc alatt képes alakot váltani, s robot-üzemmódban funkcionálni. Részecske-fegyvert visel, mely pusztító eredménnyel löveli magából a nagy energiáju neutron-sugarakat.

Gyenge pontja: Szerkesztés

Futkosót oly mértékben szédítik meg a szép autók, mint egy félszeg ifjút a gyönyörű lányok. A különbség csak annyi, hogy minnél szebb az autó, Futkosó annál inkább kívánja azt elpusztítani,. Ez a mohó vágya néha annyira eluralkodik rajta, hogy semmi másra nem képes koncentrálni, s így sebezhetővé válik.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki