FANDOM

Gears

Gears

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: Szállítás és felderítés
Első Megjelenés: -

"A Föld bűzletes, de az Alcák méginkább."

Jellemzése: Fuvaros az örök méltatlankodó a társasában. Végtelenül gyűlöli a Foldet, mindent, ami földi, és azon igyekszik, h~gy a többiek is így érezzenek. a tagadás önjelolt képviselője, aki mindenben és mindenkiben hibát talál, még saját magában is. Optimuszt m~gis jó fovezérnek tartja, mert annyira fanyar kedélyű, hogy a többieket kifejezetten feldobja. Egyedül Optimusz tudja, hogy örokos méltatlankodása színjaték. Fuvaros megértette valodi rendeltetését; rá kell ébresztenie társait, hogy a dolgok jó oldalát lássák, s ő e célnak megfelelóen viselkedik.

Képességei: Fuvaros roppant erős és állhatatos. Gyakran használják nehéz terhek cipelésére nagy távolságokon. Sőt, ha szükséges, néhány bajtársát is elbírja, s ezzel üzemanyag takarítható meg. 30 km magasságba képes felemelkedni, s a talpa alatt összepréselt levegőszőnyegen visszaérkezni a földre. Mindez párosulva infravörös hullámokat érzékelő képességével é'szaka is hatékonyan működ, kiváló ügynökké teszi.

Gyenge Pontja: Mivel Fuvaros manőverezési lehetősége a levegőben korlátozott,, könnyű célpontot kepei, ha eszreveszik. S noha keserűsége nagyrészt színjátszás, bármi, ami saját bolygójára, Kibertronra emlékezteti, képes valóban elkeseríteni, s ezzel negatívan befolyásolni teljesítóképességét.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki