Fandom

Gépmester

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Motormaster.jpg

Motormaster

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Sztuntikon
Rendeltetése: a sztuntikonok parancsnoka
Komponens: Menasor (G1)
Első Megjelenés: -

"Kerekeim mindent porrá őrölnek."

Jellemzése: Az utakon nincs még egy 16 tonnás guruló acél- szörnye-teg, mely vadabb és kegyetlenebb lenne Gép- mesternél. Nem ismer könyörü- letet, legkevésbé azon nyomo- rult húslény-sofőrök iránt, kik véletlenül az útját keresztezik. Gondolkodás nélkül gázol át mindenen - legyen az úttorlasz vagy egy gyerekkocsi. Tudja, hogy senkisem képes túlölni a vele való összeütközést, kivéve talán Optimusz Fővezért, az autobotok parancsnokát, bár Gépmester ezt is kétli. Alig várja,'hogy összemérje ere- jét Optimusszal, hogy elmond- hassa, ő az utak királya! Az alárendelt sztuntikonok re- megnek paran-csal előtt, melye- ket mennydörgő hangon ad ki nekik, mintha a végzet vissz- hangja szállna fel valami fene- ketlen kútból. Bár utálják őt, hang nélkül engedelmeskednek.

Képességei: Teherautó-üzem- módban Gépmester megállítha- tatlan. 220 km/óra végsebesség mellett egy hat méter vastag betontömböt úgy rombol porrá, mint valami gyerekjátékot. Robot-üzemmódban hatalmas erővel rendelkezik, s egy atom- ágyút hord, melynek proton- sugarai a legsűrűbb anyagon is áthatolnak. Sztuntikon-társaival együtt alkotja a Menasor nevű óriásrobotot.

Gyenge Pontja: Gépmestert gyűlölik és félik sztuntikon- társai, s ennek az óriásrobot, Menasor issza meg a levét; a sok egymás ellen feszülő akarat miatt lassú és zavart lesz. Az állandóan száguldozó Gépmester sok üzemanyagot fogyaszt; más gyenge pontja nincs.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki