Fandom

Görgető (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Görgető névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Görgető (egyértelműsítő).
Görgető - Rumble in Marvel Comics.jpg

Görgető robot- és kazetta-üzemmódja a Marvel képregényben

Rumble.jpg

Görgető robot- és kazetta-üzemmódja a Dream Wave által

Rumble

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: - rombolás
Első Megjelenés: -

"Rombold le az alapot, s a felépítmény magától összedől."

Jellemzése Szerkesztés

Görgető olyan az álcák közt, mint valami utcai huligán. Viszonylag kistermetű, de ezt kemény fellépésével egyensúlyozza. Ha valaki az útjába áll, azt kérdezés nélkül optikai szenzoron vágja. Hamar feldühödik, s ilyenkor a társai jobban teszik, ha messze elkerülik.

Mindennek ellenére ez a pimasz kis utcabetyár Megatron álcavezér egyik kedvence. Görgető mindenben követi s hűen teljesíti parancsait. Görgető akkor a legboldogabb, ha egy épületet tehet romhalmazzá. "Imádom a lehulló törmelék látványát", mondja.

Képességei Szerkesztés

Görgető testének felépítésénél fogva lábain át a földbe irányuló alacsony frekvenciájú hullámokat tud kibocsátani, melyek földrengést idéznek elő. E rengések hatásfoka a Richter skálán 5,4 erősségű.

Görgető apró termete behatárolja fizikai erejét; közvetlen harcban többnyire alulmarad az autobotokkal szemben. Ám nem olyan könnyű a közelébe férkőzni, ha meggondoljuk, hogy akár egyetlen lépésére is megrendül a föld.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki