Fandom

Galvatron (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Galvatron névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Galvatron (egyértelműsítő).
Galvatron - in Marvel Comics.jpg

Galvatron robot-üzemmódja a Marvel képregényben

Galvatron - Gun mode in Marvel Comics.jpg

Galvatron ágyu-üzemmódja a Marvel képregényben

Galvatron (G1).jpg

Galvatron robot- és ágyu-üzemmódja a Dream Wave által

Galvatron, Megatron

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: -Az Álcák vezére, A Pusztítás Császára

Első Megjelenés: -

"Erőm határtalan; a vereséget nem ismerem."

Jellemzése Szerkesztés

Galvatron valójában Megatron (G1) új neve és megjelenése, miután az elhullt álcevezér maradványait Unikron (G1) metamorfózisnak teszi ki. (Mindez temészetesen a jövőben történik.)

Az átalakulás hatására Galvatron még régi énjén, Megatronon is túltesz: kegyetlenebb, vérszomjasabb, hatalmasabb, s még kevésbé hatja meg őt bármi érzelem vagy tisztesség. Unikron (G1) állandóan táplálja Galvatron erejét, így az - látszólag - sohasem enyészik el. Ez a tény Galvatront még önzőbbé, még nagyképűbbé teszi. Amíg Unikron él, Galvatron legyőzhetetlen. Ám Galvatron nagyravágyásában még maga Unikron ellen is áskálódik; terve, hogy egyedül uralja a világmindenséget. Vajon sikerrel jár? Majd meglátjuk!

Képességei Szerkesztés

Egymaga képes egy autobotot fémporrá őrölni. Robot üzemmódban lézer-fegyvert hord, mely kémiailag önmaga által előállított pusztító áramot lövell magából.

Nincs.

Története Szerkesztés

Galvatron Megatron (G1) új neve és megjelenése, miután az elhullt álcevezér maradványait (akit Üstökös dob ki az űrbe) Unikron (G1) metamorfózisnak teszi ki, és teljesen átalakítja.

Megatron átalakulása Galvatronná.jpg

Megatron átalakulása Galvatronná

Rajzfilm Szerkesztés

Thank you so much for this atircle, it saved me time! Thank you so much for this atircle, it saved me time!

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Megatron (G1)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki