FANDOM

Groteszk - Grotusque in Marvel Comics

Groteszk a Marvel képregényben

Grotusque

Groteszk a Dream Wave által

Grotusque

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Szörnybot
Rendeltetése: hadi stratéga
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Ha nincs benne mulatság, nem érdemes csinálni."

Jellemzése Szerkesztés

Groteszk számára minden mulatság, s miért is ne, hiszen csak akkor rémül meg, ha a tükörbe néz. Bár nem kérdőjelezi meg Prímusz hatalmát, néha elgondolkodik azon, mi is volt a teremtő célja, mikor szörnyalakját megalkotta. Autobot társai néha berzenkednek, ha Groteszket látják; csak egy- szer venne valamit komolyan, gondolják. Még a leghuzalszag- gatóbb csatában is viccel, ám hősiessége legendás hírnevet szerzett neki. "Miért ne lehetne a csata mulatság?", kérdi. "Ha nem az lenne, utálnék részt venni benne." Groteszk ezen felül nagyszerű stratéga, anali- tikus elméje tökéletesen ismeri a hadviselés minden csínját- bínját.

Képességei Szerkesztés

Bár nem kifejezetten erős - sőt robot-üzemmódban eléggé lomha - Groteszk éles elméje miatt mindenkinek méltó ellenfele. Speciális párásítója légneművé teszi ellenfele üzemanyagát, s szörnyalakban olyan fémötvözetből készült agyarai vannak, melyek ellenállnak minden pusztító oldatnak. Szörnyként 60 km/h sebességgel tud repülni, de inkább használja erőteljes lábait, melyek segítségével 5 kilométeres ugrásokra képes.

Mivel nincs kibékülve szörnyalakjával, gyakran akkor is robot-üzemmódban megy csatába, ha ez hátrányára válik. Így persze sokkal sebezhetőbb. Az is igaz, hogy szörny-szárnyai törékenyek, könnyen sebezhetőek.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Alcsoport társa Undor

>> Átszerkesztette és javította >> Rodimusz 2007. május 12., 11:47 (UTC)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki