FANDOM

Horog névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Horog (egyértelműsítő).
Hook.jpg

Hook

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Szerkesztett
Rendeltetése: - Sebészmérnök
Komponens: Pusztító (G1)
Első Megjelenés: -

"Törekedj a tökéletességre, még ha másoknak is kell megszenvedni."

Jellemzése: Horog egy jó ékszerész gondosságával és pontosságával végzi munkáját, szakértelme párját ritkítja valamennyi alakváltó között. Nem számít, hogy egy károsult mikrochipet köt be újra, vagy egy kéttonnás koszorúgerendát tesz a helyére, minden esetben a tökéletesség a végcélja. Valószínűleg maximalizmusa okozza, hogy beképzelt, dölyfös a társaival szemben, mivel általában véve durváknak és fafejűeknek tartja őket. Bár egy népszerűségi versenyen nem vinné el a pálmát, tagadhatatlan, hogy nagyszerű képességei vannak, amelyek fontos szerepet játszanak az Álcák gonosz terveiben.

Képességei: Gépjármű-üzemmódban Horog akár egy húsztonnás tárgyat is fel tud emelni darujával, és elhelyezését egy százezred pontossággal tudja megvalósítani. Robot-üzemmódban, mint sebész, hasonló pontossággal javítja Álca társait. Gépjármű-üzemmódban rakétakilövőt, robot-üzemmódban lézerpisztolyt használ. Szerkesztett társaival együtt alkotják a Pusztító néven ismert óriásrobotot.

Gyenge Pontja: Az a rendkívüli gondosság, amellyel feladatát ellátja, gyakran annyira lelassítja a munkáját, hogy szembekerül Álca társaival és veszélyezteti az általuk folytatott hadműveleteket. Túlzásba viszi darujának használatát, ami fémszerkezetének elváltozásaihoz és töréshez is vezethet.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki