FANDOM

Huligán - Brawl in Marvel Comics.jpg

Huligán robot- és tank-üzemmódja a Marvel képregényben

Brawl.jpg

Huligán robot- és tank-üzemmódja a Dream Wave által

Brawl

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Kombatikon Kombiner
Rendeltetése: Földi támadás
Komponens:

Első Megjelenés: -

"Megsemmisítésre építettek."

Jellemzése Szerkesztés

Huligán egy durva fráter. Akár beszél, akár harcol, mindig csikorgó, nyikorgó, kaparó zajokat hallat, amelyek egyaránt irritálják társait és ellenfeleit. Egyénisége más szempontból is sok kellemetlenséget okoz a többi Kombatikonnak. Könnyen dühbe gurul. Katonának azonban kiváló. Közismerten vérszomjas, közeledtének a hírére nem egy Autobotnak az inába száll a bátorsága.

Képességei Szerkesztés

Hihetetlenül erös, szinte bármilyen tüzérségi csapást kibír. Tank üzemmódban maximális sebessége óránként 70 km/óra, autonómiája 900 kilóméter. Lövege 100 kg TNT robbanótöltéses lövedékekkel van ellátva. Szirénája 300 decibel erős fülsiketítő zajt bocsát ki. Precíziós kettős csövével bármit fel tud robbantani a borosüvegtől a vasbeton bunkerig. Robot üzemmódban 10 megawattos elektromos pisztoly a fegyvere. A többi Kombatikonnal együtt alkotja a Bruticus nevű óriásrobotot.

Képtelen csendben maradni, így könnyű eltalálni. Harckocsi üzemmódban nem képes 360 fokos fordulatot végrehajtani, mert csapágyaiban összegyűlik a por.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Transformers - The Movie 2007 Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Átfestve megjelent, mint Homokvihar és Páncélbőr, valamint G2-es Huligán, Wal*Mart Exkluzív Huligán, és Transformers Universe Huligán.

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki