Fandom

Iszap (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Iszap névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Iszap (egyértelműsítő).
Salak - Slag Robot mode in Marvel Comics.jpg

Salak robot-üzemmód a Marvel képregényben

Salak - Slag Dino mode in Marvel Comics.jpg

Salak dino-üzemmód a Marvel képregényben

Sludge.jpg

Salak a Dream Wave által

Sludge

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Dinobot
Rendeltetése: - dzsungelharcos, felforgatás
Első Megjelenés: -

"Ti nyamvadtak, széttaposlak benneteket!"

Jellemzése Szerkesztés

Iszap szívesen áll a figyelem központjában. Ha néhány lépést tesz vaskos gőzkalapács-erejű lábain, öt kilométeres körzetben nincs olyan lény, ki ne hallaná, hogy ő közeleg. Ám e vad külső alatt gyengéd és szinte már félénk természet lapul.

Dinobot-társához, Salakhoz hasonlóan ő sincs elragadtatva Optimusz Fővezér (G1) hatalmától. Azonban elfogadja, hogy az ügy, melyért harcolnak, fontosabb minden személyes torzsalkodásnál. Visszafogott természete sem engedi, hogy túl erőteljesen mutassa ki érzelmeit. Csatában aztán átalakul, s elrettentő, megállíthatatlan harcossá válik.

Képességei Szerkesztés

Dinobot-üzemmódban Iszap egyetlen lépése húsz tonnányi erőt gyakorol a talaj minden négyzetcentijére; ennek a nyomásnak ritkán áll ellen egy híd, de még egy hegy is beleroppan.

Erejével és kitartásával nagyon kevés társa veheti fel a versenyt. Páncélteste a legtöbb támádásnak ellenáll. Különösen jól boldogul mocsaras, iszapos területeken.

Iszap gyakran saját erejének válik áldozatává. Előfordul, hogy saját társai ássák ki a törmelék alól, mely egy-egy döngő lépés után magára hull. Ez arra utal, hogy nem túl eszes. Ha az volna, valahogy el tudná kerülni az ilyen baleseteket. Ráadásul nagy termete folytán az egyik leglassúbb autobot.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki