Fandom

Izmos

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Izmos - Brawn in Marvel Comics.jpg
Brawn.jpg

Brawn

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot

Rendeltetése: rombolás
Első Megjelenés: -

"Hatalom a legapróbb részecskék fölött"

Jellemzése: Szerkesztés

Izmos számára a Föld természeténél fogva ellenséges környezet - amelyet szeret. Ő a "keményfiú" az Autobotok között. Gyönyörét leli abban, ha szembekerül egy kihívással, ez teljesen felvillanyozza öt. Erös, életrevaló és mozgékony. Ezért osztják gyakran egy csatba Űrdongóval, s ez a lelkes kalandvágy teszi értékessé vezetőjük, Optimusz szemében. Semmi sem tántorítja el, és ez táplálja a többiek harci kedvét is. Arcátlan, és élvezi a tréfát, he nem túl kifinomult. A legföbb hibája, hogy hajlamos lenézően viselkedni bárkivel, aki nem olyan kemény, mint ó.

Képességei: Szerkesztés

Izmos a legerősebb Autobotok egyike. 90 000 kg súlyt képes felemelni, vagy egy kisebb épületet egyetlen ütéssel földig rombolni. Kitartása és helytállása az ellenséges ágyútűzzel szemben a legnagyobbak közé emeli.

Gyenge pontja: Szerkesztés

Az Autobotok közül talán a legkevésbé kifinomult áramkörökkel rendelkező Izmos gyenge az elektromágneses és más típusú hullámok támadásaival szemben, hiszen alkotóelemeinek legnagyobb része erejében összpontosul. Gyerekes mohósága, hogy minden helyzetben fitogtassa erejét, gyakran meggondolatlan cselekedetekbe sodorja. Közismert történet, hogy hirtelen lelkesedében lerombolt egy egész épületet, mielőtt rájött, hogy egy másikat kellett volna.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki