FANDOM

Jazz
Jazz2
Jazz3

Jazz

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Színlelő
Rendeltetése: különleges hadműveleti tiszt, ügynök
Első Megjelenés: -

"Bármihez fogsz, tedd stílusosan, vagy sehogy!"

Jellemzése Szerkesztés

Ha Jazz nem lenne elfoglalva az autobotok és az álcák háborújával, legszívesebben egy nagyváros klubnegyedében és diszkórengetegében töltené az idejét. Kisujjában van a földi kultúra minden apró adata - folyékonyan beszél a balettről és a break-táncról (bár az utóbbit jobban kedveli); rászolgált a nevére, az egyszer biztos. Szerelmese a földi életformának, s ez a tény nélkülözhetetlenné teszi őt Optimusz Fővezér szemében.

Gyakran kap veszélyes megbízatásokat, melyeket jellemző hidegvérrel hajt végre, mintha ötletes trükkjeit valami feneketlen bűvésztáskából húzná elő. Nem vonzzák őt a könnyű megoldások, minden tettében a "stílust" keresi.

Képességei Szerkesztés

Robot-üzemmódban Jazz hatékonyan bánik napenergia- meghajtású foton-fegyveréven, mellyel több száz méterről is halálos pontossággal talál célba. Száz méteres hatótávolságú lángvetője, a spektrum minden árnyalatát kihasználó fénycsóvája és 180 decibeles sztereo hangszórói segítségével szinte megbénítja ellenfeleit a csatában; mintha hanghatásokkal kísért tűzijáték támadna az álcákra. Gépkocsi- módozatát néha vitorlázó légijárművé alakítja, mely egy kilométer siklásra képes. Legnagyobb erénye, hogy fenti képességeit hatékonyan, agyafúrt ötletességgel tudja alkalmazni.

Jazz ereje és fegyverzete nem veheti fel a versenyt számos Autobot-társával, ám mindezt kárpótolja esze és bátorsága. A földi viselkedésformák iránti érdeklődése néha megzavarják őt küldetésének teljesítésében, s ez katasztrofális következményekkel járhat.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Jazz az Autobotok oldalán harcolt Megatron és csatlósai ellen a Kibertronon kitört több ezer éves háborúban.

A bolygó megmentése

A bolygó egy meteormező felé száguldott, ami elpusztította volna azt. Optimus Fővezér, csapatával a Bárka nevű hajón elhagyták Kibertront. Jazz ennek a csapatnak a tagja volt. Feladatuk a meteorok megsemmisítése volt, hogy a keringési pályáját elhagyott bolygó útját biztonságossá tegyék. A feladatott sikeresen végrehajtották. A Kibertront megmentették.

Lezuhanás a Földre

Megatron és csapata rátámadott a feladatát elvégző csapatra, akiket váratlanul ért a támadás. A hajójuk lezuhant a legközelebbi bolygóra, a Földre. Jazz és társai meghaltak a becsapódás következtében. Több millió évvel később egy vulkánkitörés felébresztette a Bárka programját, ami megjavította őt és a többi robotot.

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki