Fandom

Kék Villám

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Kékvillám - Bluestreak in Marvel Comics.jpg

Kékvillám a Marvel képregényben

Blue Streak.jpg

Kékvillám a Dream Wave által

Bluestreak, Silverstreak, Chrome Blue Streak,
Francia/kanadai megjelenés: Jaseur
Japán megjelenés: Streak

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: - Ágyú tüzér
Első Megjelenés:

"Soha nem találkoztam olyan Álcával, akit ne gyűlöltem volna."

Jellemzése: Szerkesztés

Különös tehetsége a folyamatos, üres fecsegés. Ez megakadályoz bárminemű közvetlenséget, de társasági stílusa legalább komor helyzetekben megkönnyíti a feloldódást. Ennek a mögöttes okát azonban nem sokan tudják: elakarja titkolni, hogy menynyire gyűlöli a háborút. Rettenetes fegyverzete és tüzes sebessége ellenére alapjában véve nem harcos típus. Az Autobotok Fővezérének, Optimusz Tóvezérnek belévetett bizalma segíti a háborúk tüzében. Optimusz tudja, hogy Kék Villám egykor tanúja volt, amint a Kibertron bolygón az álcák földig rombolták szülővárosát, s ez az emlék örökké kísérteni fogja. Ő volt az egyetlen túlélő.

Képességei: Szerkesztés

Automobilként Kék Villám az egyik leggyorsabb Autobot. Több, mint 220 km/h sebességet képes megtartani nem kevesebb, mint 12 órán keresztül. Robotként mindkét vállára rakétakilövó szerkezet van erősítve, amely 4 függetlenül célzó gyújtófej kilövésével 10 km távolságból max. 7 m eltéréssel bármely célpontot eltalál. Mindegyik gyújtótöltet a robbanóanyag 2 megatonnás pusztító erejével rendelkezik. Iontölteteket szóró lőfegyvere elektrifikálja az elemi részecskék sorát a megcélzott irányban. E szerkezet pontossága természeténél fogva behatárolt, de a kék fényhez hasonló elektromos részecske-sugár, amelyet magából kibocsát, 18 km messzeségben 6 m átmérőjű lyukat hasft egy meglehetősen erős falban. Egyszerű villámcsapásának elektromos töltése 80.000 volt feszültséget teremt.

Gyenge Pontja: Szerkesztés

Amennyire hatalmas és rettenetes Kék Villám, olyannyira letört tud lenni az erőszaktól valb idegenkedése s a háború iránt érzett megvetése miatt.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Átfestve megjelent, mint Anime Kék Villám, Króm Kék Villám, és Ezüstvillám. Újrafelhasználva megjelent, mint Portyázó (G1) és Füstfelhő (G1).

Érdekességek Szerkesztés

>> Átszerkesztette és javította >> Rodimusz | 2007. május 12., 17:13 (UTC)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki