FANDOM

Körfűrész névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Körfűrész (egyértelműsítő).
Körfűrész - Buzzsaw in Marvel Comics.jpg

Körfűrész a Marvel képregényben

Buzzsaw.jpg

Körfűrész a Dream Wave által

Buzzsaw

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: Felderítés, kémkedés
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Hadüzenet nélkül támadok."

Jellemzése Szerkesztés

Ismerve híres udvariasságát és kifinomult ízlését, első hallásra talán meglepő, hogy Körfűrész egyike a legkegyetlenebb és legpusztítóbb Álcáknak. E két oldala azonban csak látszólag mond ellent egymásnak. Halálos megbízatásait egy valódi művész kiflnomultságával és egy idegsebész hideg precizitásával hajtja végre. Minden borzalmas vállalkozás egy újabb mestermunka kezdetét kínálja számára. Minden megsemmisített ellenfele tökéletes beteljesülésről tanúskodik. Mint egy igazi művészt, semmi sem tántorítja el vállalt elkötelezettségétől, ördögi hivatásától. Ameddig Autobotok léteznek, ő nem fejezheti be pályafutását.

Képességei Szerkesztés

Optikai érzékelő berendezéseinek segítségével 30 kilométerről hajszálpontosan felfedez és vizuálisan rögzít egy rajzszöget, ami egyedülállóvá teszi a kémfeladatok végrehajtásában. 400 km/órát meghaladó sebességgel, jóformán hangtalanul tud repülni akár 2400 km-t is. Mindkét oldalán aknavető ágyúval van felszerelve, amelyek másodpercenként 5-ször képesek tüzelni. Legrettegettebbfegyvere azonban csőre, amely gyémánt-keménységű, apró fűrészfogakból álló élével képes a legkeményebb burokkal rendelkező ellenfelein kívül kivétel nélkül mindent feltrancsírozni. Csőr-fegyverét igazi művészként, nagy fortéllyal használja.

Körfűrésznek szörnyű természete van. Ha egy gondosan eltervezett művelete nem a várt eredményt hozza, lerombolva az igazi mestermunka ideálját, inkább leáll és mogorva lesz, mintsem hogy rögtönözzön és továbbhaladjon.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Körfűrész és Lézercsőr egyedi álca madarak. Kazetta üzemmódban Fülelő lejátszó alakjában adják tovább a megszerzett információ(ka)t.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki