FANDOM

Karom névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Karom (egyértelműsítő).
Karom - Pounce in Marvel Comics

Karom a Marvel képregényben

Pounce

Karom a Dream Wave által

Pounce

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Klón
Rendeltetése: - nyomkereső
Első Megjelenés: -

"A Terror az én színpadom."

Jellemzése Szerkesztés

Ha egyáltalán létezik az álcák közt Undorhoz hasonló lény, akkor Karom az. Nem olyan ronda, de ugyanannyira visszataszító és mocskos. Ravasz, halk, halálos és könyörtelen; tökéletes gépezet! Hírnevét (melytől sokan remegnek) saját maga is tudatosan építi. Senki (még társai, az álcák) sem tudják, hol és kire fog lecsapni legközelebb. Éjszaka támad, s ha végzett ellenfelével, ugyanolyan hangtalanul árnnyá válik. Magányos farkas, semmitől sem riad vissza, és nem ismer könyörületet. Mint Undor, minél visszataszítóbb valami, annál jobban szereti. Karom kerüli a társait is, s csak akkor örül, ha megrémítheti őket. Az a mondás járja álca-körökben: "Piszkos munka...,de valakinek el kell végeznie!"

Képességei Szerkesztés

Puma-üzemmádban Karom teljesen hangtalanul 10 kilométeres ugrásokra képes, s teljesen váratlanul lepi meg ellenfelét. Nagyszerű optikai és szagló-szenzorjai vannak. Semmilyen nyom nem marad rejtve előtte. Robot-üzemmódban lézer nyomkeresője és célkövető berendezése 99,4 %-os pontossággal működik, s ennek segítségével bocsátja útjára két rakétáját. Felszereléséhez még fémvágó bajonett tartozik.

Karom egyetlen igazi gyenge pontja az, hogy túl nagy véleménnyel van önmagáról, s néha még a saját maga által terjesztett propagandát is elhiszi.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Alcsoport társa Groteszk

>> Átszerkesztette és javította >> Rodimusz 2007. május 12., 11:48 (UTC)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki