FANDOM

Cosmos

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Rendeltetése: felderítés és távközlés
Első Megjelenés: -

"Indulj a csillagok felé, de sose hagyd el a barátaidat"

Jellemzése: A végtelen világűrben száguldani nagy élmény lehet annak, aki sohasem próbálta, de Kozmosz már régóta tudja, milyen magányos érzés. Megérti, persze, hogy minden Autobotnak megvan a maga feladata az Álcák elleni küzdelemben, és nem is panaszkodik emiatt, de attól még nem örül neki. Olykor-olykor, hogy valamivel megszakítsa a Föld fölötti unalmas őrjáratát, az éj leple alatt leszáll, és megijeszt néhány embert, akik ufonak nézik. Imádja próbára tenni a fordulékonyságát azzal, hogy meteorok között cikázik. Am a legtöbbször mégis magányos őrhelyén találjuk. Egy vigasza van: sosem kerül közlekedési dugóba, mint autó alakban a földön járó testvérei.

Képességei: Úrhajó üzemmódban Kozmosz képes Föld körüli pályára állni, sőt, ha elegendő üzemanyaga van, el tudja érni a szökési sebességét, és rövidebb utakat tud megtenni a világűrben, például a Holdig és Vissza. Csúcssebessége 64 ezer km/óra. Képes távközlési műholdként működni, mert vissza tudja verni a földi jeleket. Optikai érzékelőivel 1000 km magasból is felismer bicikli nagyságú tárgyakat. Részecske-sugárvetőjével halálos pontosan céloz, akár űrhajó, akár robot.

Gyenge Pontja: Kozmosz nemigen alkalmas, hogy a földön robotként üzemeljen, mert lassú és nem elég erős. Előfordul, hogy miközben unalmát űzi, nem törődik a feladatával. Emiatt bármelyik Autobotot veszélybe sodorhatja.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki