FANDOM

Lézercsőr - Laserbeak in Marvel Comics

Lézercsőr a Marvel képregényben

Laserbeak

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: Vallatás
Komponens: -
Első Megjelenés: -

"Az egyetlen pont amit szeretek az Autobotokban azaz olvadáspont."

Jellemzése Szerkesztés

Lézercsőr szadista örömét leli abban, amikor prédáját üldözi. Szeret játszani velük lassanként megölni őket. Kibertronon, szereplése a harcmezőn általában akkor volt mikor már a csatának vége lett és az Álcák győztek. Ezután átváltott a megmaradt túllők utáni felkutatására. Akárhogy is egy adott helyzetben ahol az esélyek ellene szólnak, tisztán látszik, hogy nincs bátorsága. Menedék után kutat. És nem tesz kísérletet, hogy ezt a félelmet palástolja. Ha az Álcavezér Megatronnak nem lenne egy speciális elismerése Lézercsőr halálos stílusához, már rég megszabadult volna tőle.

Képességei Szerkesztés

Robot-üzemmódban, Lézercsőr 250 mérföld per óra sebeséggel képes repülni 1500 mérföld hatótávolságban. Két független célzó lézer ágyúja van, amik képesek tőle függetlenül működni és repülni. Lézercsőr kibocsát egy lézer sugarat, ami képes átszúrni egy 2 col vastag vaslapot 30 mérföld távolságból. Lézercsőr úgy használja sugarát, mint egy sebész a szikéjét - rendkívüli pontossággal. Megvan az a képessége amivel titkos információkat csal ki foglyából - mielőtt elrendezné őket.

Az Autobotok tisztában vannak Lézercsőr bátorságának a hiányával és kihasználják ezt az előnyt machinációikor bármikor is legyenek. Továbbá Lézercsőr nagyban függ a rubin kristályoktól, melyek lézer ágyúi energiáját adják. Mikor készletei kifogynak tudja, hogy eljön az a sebezhetősége miként rendszerei teljsesen felmondják a szolgálatot és működésképtelenné válik.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Körfűrész és Lézercsőr egyedi álca madarak. Kazetta üzemmódban Fülelő lejátszó alakjában adják tovább a megszerzett információ(ka)t.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki