FANDOM

Löket névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Löket (egyértelműsítő).
Ramjet.jpg

Ramjet

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: harcos
Első Megjelenés: -

"Ha repül, szétzúzom."

Jellemzése: Löket szakterülete és specialitása a levegőben történő ütközés. Akár ellenfél, akár nem, Löket számára csak a célpont számít, semmi más. Bármit porrá zúz, puszta élvezetből. Felépítése révén minden ütközést túlél, s ez teszi őt igazán félelmetessé, hiszen ki gondolná, hogy egy szuperszoni- kus repülőgép kamikaze rnódra a másiknak rohan. Nevét ezért a fel- hők közt csak rettegéssel ejtik ki. Löket maga is büszke erre: "Az égbolt az én váram, és nincs szükségem társaságra."

Képességei: Repülőgép-üzemmód- ban és 2500 km/óra sebességnél Löket orr-modulja feltartóztat és megsemmisít egy 90 cm vastag betonfalat. Testének többi része szintén ellenálló, bár korántsem ennyire. Sebessége eléri a 2,8 Mach-ot'. Két rakéta-kilövő fegyvert és két lézer-löveget hord. Robot- üzémmódban szintén nagyon kitartó.

Gyenge Pontja: Löket néha semle- ges célpontra is tüzel, s ezáltal szá- mos ellenséget szerez magának. Ez persze ritkán érdekli. Bár az ütéseket nagyszerűen állja, a túl sok becsapódást előbb-utóbb még Löket is megsínyli, főleg ami belső mecha- nikájának finom szerkezetét illeti.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki