FANDOM

Lecsapó névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Lecsapó (egyértelműsítő).
Lecsapó - Divedomb in Marvel Comics.jpg

Lecsapó a Marvel képregényben

Divebomb.jpg

Lecsapó az IDW által

Divebomb

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Predakonok
Rendeltetése: légi vadász
Komponens:

Első Megjelenés: -

"Ha az eget birtoklod, alant is minden a tied."

Jellemzése Szerkesztés

Lecsapó olyan a harcban, mint egy gyerek a cukorkaboltban: ha az égről néz le a földi cél pontokra, lelkesedésében azt sem tudja, melyiket válassza először. De azért előbb-utóbb eldönti, s olyankor örömmel lődözi végig a vidéket. Szinte mindig jó hangulatban van. Az egyetlen alkalom, mikor rosszallóan rebbenti szét acélszárnyait, akkor van, ha kénytelen feladni saját függetlenségét, és egyesülni predakon-társaival.

Ha éppen nincs valami csatával elfoglalva, Lecsapó saját mechanikus várait építi: ez a hobbija. Hatalmas épületek tetején vagy hegycsúcsokon hozza létre ezeket az erődítményeket, melyek a legjobb sportkocsik modelljeiből, harci repülőgépek szárnyaiból állnak színházi díszletek közepette. "Szeretek kényelemben élni" - mondja Lecsapó.

Képességei Szerkesztés

A hátára szerelt rakéta- modulok segítségével Lecsapó 480 km/h sebességre képes sas-üzem- módban. 3000 km-es körzetben tevékenykedik, és 30 km-es magasságba tud szállni.

Optikai moduljában nagy felbontású teleszkóplencsék vannak, melyek segítségével 3000 méterről észreveszi a legkisebb fűcsomót is.

Egy tankot képes felemelni, és csőrével könnyedén vágja át páncélzatát.

Robot-üzemmódban infravörös keresővel ellátott részecske-fegyvert hord, ezenkívül lézervezérlésű kardja van, mely min dig halálos biztonsággal állapodik meg a célon, mivel a kard vége lézersugarakat bocsát ki magából.

Lecsapó predakon-társaival együtt alkotja a Predaking nevű óriásrobotot.

Lecsapó célkereső rendszerét könnyen meg lehet zavarni mágnes segítségével. A mag netikus interferencia nyomán ural mát vesztheti önmaga fölött repülés közben, ami a legrosszabb esetben akár földbecsapódást is eredményezhet.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

| Átszerkesztette és javította >> Rodimusz (rodimusz@vipmail.hu) |

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki