FANDOM

Snaptrap

Snaptrap

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Alcsoport: Vízikon, Kombiner
Rendeltetése: vízikon- vezér
Komponens:

Első Megjelenés: -

"A jó autobot az összetört autobot."

Jellemzése: Becenevét - a kibertroni mészáros - azután kapta, hogy egyedül egy egész szakasz autobotot semmisített meg. Komputervezérelte autóroncsoló, melynek elsődleges feladata a pusztítás. Barát és ellenség egyaránt tapasztalhatta, hogy igazi gyilkológépként működik, ha kell - Megatron is tudna erről mesélni. Lesvető harci technikája is ezt az észrevételt támasztja alá. Halálos céltudatossággal esik neki ellenfelének, fejét jobbra-balra ingatja, s mindenkire tüzel, akit csak Iát. Nem ijed meg az ellenség támadásától; jószerivel sebezhetetlen. A lehető legközelebb nyomul a kiszemelt prédához, s két lépés távolságról lövi ronccsá. A vízikonok vezetőjeként elrettentő példát ad. Társai sincsenek biztonságban előtte; aki nincs Lesvető ínyére, az könnyen a halál fia.

Képességei: Teknőc-üzemmódban minden ágyútüzet kivéd. Testét durabylliumacél ötvözetű páncél védi. Két hangtompítós, gyorstüzelő, behúzható ágyúja van, nyolc lézer-lövege, és egy félautomata atomlövege, mit robotként is használ. Mindkét alakjában lomha. A földön max. 30 kmlh, teknőcként vízen 45 kmlh a sebessége. Robotként tűzvető kard is tartozik a fegyvertárába. Vízikon-társaival együtt alkotja a Piranyakon nevű óriásrobotot.

Gyenge Pontja: Teknőc-üzemmódban páncélzata alul aránylag vékony. Azért tervezték így, hogy könnyebben tudjon mozogni a vízben, és az átváltozást is megkönnyíti. Igaz, ezáltal alulról könynyebben sebezhető. Szerencsére Lesvető ellenségei és úgynevezett "barátai" ritkán ismerik eme sebezhető pontját.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Marvel Comics continuitySzerkesztés

Devil's Due képregényekSzerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Generation 1Szerkesztés

Átfestve megjelent, mint Halfshell.

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki