FANDOM

Getaway

Menekítő a Dream Wave által

Getaway

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot

Alcsoport: Erőmester
Rendeltetése: harcos
Komponens: Pörgő
Első Megjelenés:

"Cselekedj tüzesen, de maradj közben higgadt."

Jellemzése Szerkesztés

Menekítő igazi túlélő, aki minden rendelkezésére álló dolgot felhasznál, hogy kikerüljön a veszélyes szituációkból. Szenvedélyes és bátor, mikor a feladatáról van szó, de legjobb tulajdonsága, hogy teljesen higgadt marad a szorult helyzetekben is. Olyankor is, mikor más Autobot a vezetéküket tépnék idegességükben, Menekítő nyugodtan és magabiztosan számba veszi a tartalékokat, mérlegeli minden cselekvési lehetőség előnyeit és hátrányait, míg meg nem találja az optimális megoldást.

Mindezt olyan gyorsan teszi, hogy a szemtanúk sikerét a megérzéseknek és a puszta szerencsének tulajdonítják, de Menekítő tudja, hogy ezek közül egyik sem olyan hasznos egy katona számára, mint a logika és egy kis fortély. Bár szívesen kerül ki ésszel a nehéz helyzetekből, Menekítő fizikai tulajdonságaira is számíthat, hogy ki tudja játszani a halált; korábban már lelőtték, szétrobbantották, vesztette el végtagjait, de még mindíg működőképes maradt.

Menekítőt nem zavarja, hogy stílusa és keménysége legendává tették, még az Álcák közt is.

Képességei Szerkesztés

Menekítő a taktikai és harcászati tervezés szakértője, gyors agyi áramkörei ezekhez az információkhoz pillanatok alatt hozzáférnek. Valóságos menekülőművész és zártörő; egyedi módon illesztett végtagjai rendkívül mozgékonyak és segítségükkel számtalan különböző kötésből és fizikai korlátból ki tud szabadulni.

Menekítő átlagos erővel bír, legfontosabb védelmi eszközei a golyóálló üvegezése és a repeszeknek is ellenálló, páncélozott külső borítása. Nagy állóképessége és a beleépített számtalan tartalék rendszer miatt hatalmas fizikai sérülések dacára is működőképes tud maradni.

Menekítő Erőmester. Dupla csövű puskát hord, ami robbanó plazmagránátokat lő.

Menekítőnek nincsen ismert gyengepontja.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki