Fandom

Mentő (G1)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Mentő névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Mentő (egyértelműsítő).
First Aid.jpg

First Aid

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: Védőrobot,Kombiner
Rendeltetése: - Orvos
Komponens: Defensor (G1)
Első Megjelenés: -

"Egy kis karbantartás felér egy alapos gyógyítással."

Jellemzése: Mentő utálja, ha egy gépnek fájdalmai vannak, még akkor is, ha maga a a gép nincs ennek tudatában. Megjavítja az eltört lámpaoszlopokat és vizet juttat a túlmelegedett autóknak. Ez gyakran késlelteti szokásos munkájának végzésében, bár Vé- dőrobot társai ritkán tesznek neki ezért szemrehányást. Mentő eg - szerűen túlságosan jó szívű. Ess rendkívül gondos is: egy apró irányjel-hiba miatt képes a szer- vízben marasztalni egy Autobotot. Bár társai ilyen esetekben néha vitába szállnak vele, tudják, hogy csendes, keményen dolgozó or- I vos a legjobb érdekeik szennt cselekszik.

Képességei: Gépjármű üzem- módban Mentő 140 mérföld/óra sebességgel 500 mérföldes ható- távolságban üzemel. Kettős, kris- tálytalanító ágyúval van felszerel- ve, amely a legtöbb fém kris- tályszerkezetét szétroncsolja, csökkentve húzószilárdságukat és törékennyé téve őket. Robot üzemmódban olyan foton-pisz- tollyal rendelkezik, amely 5.000 watt fényességű fénylövéseket ad le, átmenetileg megvakítva min- denkit, akinek nem eléggé védet- tek az optikai érzékelői. Ökleiből magas hőfokú, koherens lézersu- garat tud kibocsátani, amelyet se- bészeti eljárásoknál hegesztésre használ. Védőrobot társaival együtt alkotja a Defensor nevű óriásrobotot.

Gyenge Pontja: Mentőnek időn- ként üzemzavarai vannak az elektromos rendszerében, különö- sen akkor, amikor a kris- tálytalanító ágyút használja. Emi- att esetenként legegyszerűbb funkciói sem működnek, például nem tudja lámpáit bekapcsolni, vagy teljesen megbénul.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki