Fandom

Merülő (G1 Légirobot)

716pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Merülő névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Merülő (egyértelműsítő).
Skydive.jpg

Skydive

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Autobot
Alcsoport: légirobotok,
Rendeltetése: - légi hadműveleti tiszt
Komponens: Superion (G1)
Első Megjelenés: -

"Csak a múlt tanulmányozása útján értjük a jelent."

Jellemzése: Merülőt néha jobban érdeklik a harci repülőgépekről szóló leírások, mint maga a repülés. Gyakra látni úgy, hogy beletemetkezik a II. Világháború légicsatáiról szóló könyvekbe, ahelyett, hogy a bukórepülést gyakorolná. Persze nem veti meg a gyakorlatot sem; csupán szörnyen érdekli a légiháború tudománya. Mindazonáltal a légirobot-csapat nélkülözhetetlen tagja; taktikai ismeretei nagyon hasznossá teszik őt. Társai épp ezért gyakorta felnéznek rá, s kikérik tanácsát hadi kérdésekben. Merülő persze túl szerény; nem kérkedik tudásával, sőt talán legnagyobb gyengéje éppen az, hogy maga sem tudja, mennyi ismeret és ész szorult beléje.

Képességei: Merülő információtároló kapacitása nagyobb, mint a legtöbb transformeré. Bármely látványt rögtön elraktároz agyi tekervényeiben, sőt, arra is képes, hogy bizonyos korlátok között maradva lemásolja és újrateremtse a látott tárgyakat. Ezt a képességét főleg a repülés technikájának fejlesztésére fordítja. Talán ő a legügyesebb pilóta a transformerek között. Maximális sebessége 2,6 Mach és hatóköre 2000 km. Repülőgép-üzemmódban lézer-rakétát hord 120 km hatótávolsággal. Robotként "nega-fegyvert" visel, mely az ellenség molekuláris felépítését támadja meg. A legtöbb objektum porrá omlik össze, ha Merülő rájuk lő. Légirobot-társaival együtt alkotja a Superion nevű óriásrobotot.

Gyenge Pontja: Néha, mikor más repülő alakzatokat próbál lemásolni, Merülő túlfeszíti saját képességeit, s emiatt repülés közben elveszti az uralmat önmaga (és gépe) fölött. Baleset persze sosem éri, csupán rettentően sebezhetővé válik ilyenkor.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki